Regression
Jag tänkte gå på det här. Nån som gått på nåt liknande? Vet ni om det funkar? :) jag tänker att det kan vara lite svårt.. att man blir nervös eller så och inte kan meditera ordentligt.
Regression med Sara Dupills Krall
Vi kommer att använda oss av regression - dvs - meditation när vi går bakåt i tiden, samt en annan teknik med speglar, där man har möjlighet att lättare se sig själv från ett tidigare liv.
Tisdag 27/3 träffas vi i butiken på Norra Skeppargatan 5 i Gävle mellan kl: 18.30-21.00.
Kostnad 200 kr.
Låter det intressant? Anmäl dig på order@fantasymagicstore.se eller direkt i butiken i Gävle.
Det där såg jag kom upp på fantasymagicstore.se där står också om seans.. funderar på att gå på det med. Vad tror ni?
Jag har gjort det en gång, med en terapeut. Det var väldigt speciellt och inte alls som jag trodde att det skulle vara.

Okej, var det inte läskigt eller så?
Nej, det var inte lika dramatiskt som ajg hade trott. Avslappnande och meditativtl Fast jobbigt att prata samtidigt man gjorde det…
Jag har också gjort det en gång och efter det så började jag hitta vägen tillbaka till den jag är.
Har aldrig provat, hade gärna gjort det för att reda ut en del tråkigheter man har med sig i bagaget….
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Jag har jort det en gång och det var en underlig men härlig upplevelse.

Skulle vara roligt att prova någon gång…

Tyvärr så blev kursen aldrig av för det var för få anmälda :(

Jag använde en cd-skiva jag köpt och följde en berättarröst. Det var Pehr Trollsveden som hade gjort den. Träffade honom när jag var på alternativ mässa i Stockholm. Mycket trevlig var han.