Behöver hjälp!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Sommaren 2010 så blev mina 2 kaniner stulna och jag vet inte vart dom är eller om dom i huvudtaget lever..
Så nu undrar jag om det finns någon/några här som kan hjälpa mig genom att "prata" med dom och fråga vart dom finns o lite andra frågor…
Mejla mig för bilder och mer information!
Tacksam för hjälp!
La in den på andlig utveckling oxå, vet inte i vilken sajt den passade bäst i..
_Kram Evelina
_
Pröva övernaturligt också :)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
#1: den sajten hade jag glömt bort, tack! :)
_Kram Evelina
_
vet inte om jag kan få kontakt med dem om jag inte träffat dem :/ inte så haj på detta
#3: okej..
Jag har bilder..
_Kram Evelina
_
#5: Hej Anna, ska jag fylla i formuläret? Det kostar ju isåfall 398:- o jag kan ej betala så mycket..
_Kram Evelina
_
Finns det hår kvar i buren från kaninerna?
Traditionellt sett kan du pröva med att bränna de håren med en bön (och en offrad slant i ett rinnande vatten) till..mindre trevliga makter om att de ska jaga tjuven dag och natt (brodera ut efter eget tycke och smak) tills dess dina kaniner återvänder. Gå sedan därifrån utan att se tillbaka och vänta tills tjuven kommer.
Det är ett av de vänligare sätten i vår folktrad. men det vore dumt att släppa lös något annat på grannens barn eller vem det nu kan vara som eventuellt stulit dem.
- www.therootdoctor.se - Hoodoo Spells, Trolldomsritualer, Readings & Spådom.
- Medlem av AIRR- associated Independent Readers & Rootworkers - Kvalitetessäkring för klienter.
#7: Jag har hår, sparat, från ena kaninen…
Jag kan ingenting som har med andlighet eller sånt att göra, så blir nog rätt svårt… eller?
_Kram Evelina
_
#8 Det här har ingenting med andlighet eller sånt att göra, så du behöver inte bry dig om det. Min mormor virade ett kattskinn om halsen på oss så fort vi visade mista tecken på förkylning, men hon skulle aldrig påstå att det hade med nått andligt att göra, än mindre något med magi att göra. Det är nått som kan funka helt enkelt.
Gå till en bäck. Ställ dig grensle över den. Kasta en slant i vattnet och tänd eld på håren. Medan de ryker; Be 18000 djävlar att jaga tjuven dag och natt, så att han, hon eller det (om det skulle kunna vara ett djur) som har tagit dina kaniner varken ska kunna sitta, stå, springa eller gå förrän dina kaniner är tillbaka. Och det i F…s namn. (eller någon annan som kanske har makt över dessa djävlar enligt vad du tror själv).
Gå sedan därifrån utan att se tillbaka och tänk inte mer på saken.
- Medlem av AIRR- associated Independent Readers & Rootworkers - Kvalitetessäkring för klienter.
#9: hmm, det låter läskigt..
tänk om jag skulle göra fel o sen händer det något med mig..
men jag tror att dom inte finns vid livet längre, kaninerna.. :/
_Kram Evelina
_
#10 Jo, du har rätt. Närvaron av sådana väsen inger en ganska läskig känsla. Det är just därför man skickar djävlar och inte gosedjur efter tjuvar. Det är svårare än man tror att göra fel med den här typen av magi. Huruvida man ska skicka djävlar efter kanintjuvar kan förstås diskuteras men djävlarna är inte dummare än att de lyder intentionen och knappast går över avsiktsgränserna med bestraffningar av tjuven om inte något öde ligger i bakgrunden. Oavsett är det då inte ditt bekymmer andligen sett.
Förr var man förstås lite mer beroende av sina djur för överlevnadens skull, så det är lätt att förstå varför de tog i ordentligt med tjuvnad.
Dags att köpa nya kaniner kanske. Eller satsa på ett akvarium? Fiskar är svårare att stjäla. :-)
#11: hmm, okej..
mina kaniner betyder väldigt mycket för mig, speciellt den ena, hon var min första kanin o kan inte beskriva med ord hur mycket hon betyder för mig..
Jag har 2 kaniner just nu, inne.
_Kram Evelina
_