Seans i Gävle 4/4
Sådär nu var Seansen klar :) måste säga att jag tyckte det var jättebra. Men de som jag var med hade inte lika positiv upplevelse.. jag vet inte men det kan ju kanske bero på hur öppen man är just då och sen kanske olika medium passar olika personer?
Jag upplevde iaf att jag fick kontakt med min morfar.. alla detaljer stämde inte men jag fick iaf den känslan. Han såg att jag höll på att ta körkort och sa lycka till med det.Och så hälsade han och kramade om alla. Sen så pratade han även om hans och mammas relation, att den varit speciellt och så. Men ändå var min mamma inte övertygad.
Mediet såg att jag nyss träffat en kille och hon såg att jag kommer vara med honom länge, men att han inte är mannen i mitt liv. Han kommer lära mig väldigt mycket (han är lärare haha, men inte min lärare :D) men lära mig mycket om relationer. Sedan att jag går i skolan också och allt gör att under de kommande åren kommer jag att utvecklas väldigt mycket.
I början av seansen var det oväntat men min syster har en kompis vars pappa gick bort för nåt år sedan. Han kom dit och ville genom mamma be om hjälp att ta kontakt med sin familj. Han dog väldigt hastigt och de har inte kommit över det än heller. Så jag hoppas att den familjen tar kontakt med honom.
Sen så berättade mediet att i vårt hus finns 2 andar förutom morfar som tittar till oss. Det är en hund.. vi har inte haft nån hund men huset är gammalt. Den andra är en kvinna.. och vi har alla hört och känt av henne. Det är en väldigt gammal energi och det verkar som att hon går från gård till gård här för det spökar ibland här och ibland hos grannen. Hon är väldigt bitter.. har kastat, skrikit, stampat och smällt. Men ofta är det mamma som känner av henne.. hon tar mycket energi från mamma. Hon sover dåligt. Allt det här stämmer och mediet råder oss att någon kommer hem till oss och tar bort henne, för hon tar bort kreativiteten främst hos mamma.
Men till det dummaste.. min mamma är osäker på om det stämmer. Hon tyckte mediet gissade mycket och att många detaljer var fel. Visst stämde inte allt men jag tyckte överlag att det kändes mycket bra. tex en sak som inte stämde var att mediet tyckte kvinnan var lila och utan ansikte. Mamma och vi andra har sett något mer vitt och svart långt hår utan ansikte. Men mediet ser väl mycket klarare än vi.
Mamma hade också velat haft mer detaljer angående hennes pappa, min morfar. Tex att han bröt på finska eller att han dog av hjärtattack. Men det är ju andarna själva som bestämmer att berätta.. detaljer som vi fick var en stor brun fåtölj och en granhäck.. och det stämmer inte alls.. men det kan ju ha varit en annan ande som bröt av just då jag vet inte..
Vad tror ni? Var mediet bra eller dåligt?