Fullmåne i kväll
någon som vill hitta på nå under natten? , vill va ute å kolla på den underbara månen ,
Jag ska iallafall snart ut på fullmånepromenad :)
Men sen i säng för ja ska upp tidigt och se soluppgången :)
Ibland bara klickar allt, inte sant? :)
absolut ;D
Jo det vill jag, eller ville, och gjorde så faktiskt.
Det blev en ovanligt stark solitär månceremoni med andlig resa. Helt underbart. Hoppas bara ingen såg mig ;-)
Jag gick ut i en av parkerna i malmö mitt i natten med min trumma hängande från bältet klar till sång och dans. Detta brukar jag normalt inte göra men månen kallade ut mig på sätt och vis.
Och nu sitter jag och vilar benen efter vårceremonin vi höll idag. Tätt mellan ceremonierna.
www.urmoderjord.se
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
hehe , nice ,. så du bor i malmö?+ jag bodde där ett ¨år ,:9 ja jag kom då inte ut eller jo jag låg på akuten XD

Vilken park då Lore? Hänga i Malmös parker på natten hade jag nog inte vågat även om jag bara bor ett stenkast från Pildammarna.
Kanske inte ska nämna det på nätet men malmös parker är faktiskt ganska lugna mitt på natten, dock inte lika lugna på kvällen. Man ska bara veta var man inte ska gå och absolut hålla sig borta från de upplysta platserna då man bara pajjar sitt mörkerseende och inte längre kan ha översikt. Men så kanske det har lite att göra med att jag nog ser ut som en person man inte ska mucka med. Men om du ser en kille i långkjol i malmö någon gång så är det 50% chans att det är jag. Om han bär Steampunk / Goth kläder är det spot on.
www.urmoderjord.se
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag bor inte kvar i malmö nu å såg dig nog inte medans jag bodde där :) men lär ju se dig nån gång ,