Häxor iFokus

Häxor

Etikett: tarot-och-spådomskonst
Läst 892 ggr
Scandi
0

Tror ni sånt här funkar??? jag e skeptisk..

illernettan
0

Jag håller själv på med detta i liten skala. Har pratat med illrar, hästar, hundar och katter och det fungerar för mig. Dom som har bett mig om hjälp har varit nöjda.

Nettis

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Scandi
0

ok skulle du vilja titta på mackan har bilder i mit fotoalbum isf..)? gör du det då via bild lr du vill se djuret på riktigt?

PimTheGreat
0

#1 undrar samma som Scandi…

skogsgubben
0

Varför skulle man inte kunna kommunicera med djur? Man kan kommunicera med allt, även växter. Allting som är levande har en själ och ett medvetande som man kan kommunicera med.

Heda
0

Jag tror på att man kan kommunicera med djur,MEN,att nån bara kollar på bilder?det tror jag inte alls på.

mandymoo
0

För mig är kommunicera med och prata med 2 olika saker. Kommunicera är för mig sånt man kan göra utan ord, och det behöver inte heller vara en dialog - utan som med djur man kan förstå vad deras kroppsspråk o beteende säger - då kommincerar dom och jag förstår…  Och det är jag övertygad om att man kan göra med djur. Förstå deras beteende och själv ha ett som gör att djuret förstår vad jag vill.

Att prata för mig är att man kan ha en dialog, men ord, diskutera, förklara osv… och det tror jag inte man kan ha med djur… då blir jag väldigt skeptisk, än har jag heller inte blivit överbevisad utan snarare bara blivit mer misstänksam…

Chawrash434
0

Hejsan jag är väldig ny här…men jag tyckte att den här sidan var otroligt intressant så jag bestämde mig för att bli medlem…det är så att jag skulle jättegärna vilja lära mig spå i tarot kort..men hur vet jag inte..någon som kan hjälpa mig??

VARBERGARN
0

Ha ha ha…….. ja brukar prata med min bil eller rättar sagt skälla på den när de är dum men han lyssnar inte på migSkrattande

speciellavi
0

Jag tror på det ..
jag kan läsa av människorspersonligheter på ögonen ..
jag kan oxå spå utan riktiga spåkort jag tar fram en vanlig kortlek läger upp ett kort fram till en person hellt enkelt och vet presis vad jag ska säga dom frågar frågor och jag svarar .. alla minna kunder har varit nöjda vissa av dom har varit rädda för att dom har kansefrågat en fråga som redan har hänt och jag svarar :) jag tycker själv att det är läskigt Räcka ut tungan:D

zeretki
0

Ja du, jag har rätt mycket erfarenhet av hundar…och som någon annan sa: att kommunicera och prata är inte samma sak.

Självklart kan man kommunicera med djur, om man vet hur de fungerar. Jag vet exakt vad min hund säger till mig, inte alltid naturligtvis, men oftast. För att jag har lärt mig hur han fungerar.

Sen om man kan känna på sig andra saker, som var djuret har ont osv. det kan nog vara så att vissa har förmågor som inte kan förklaras.

Men jag vet inte, jag måste nog träffa någon som kan tala med djur först, och se vad den säger om min hund. tex.

Det är ju dessutom så, att vissa har förmågor och vissa ljuger. Jag litar inte på alla som säger att de kan tala med djur.

Lullan1
0

Självklart tror jag på det! Har läst några böcker i ämnet och tycker det är jätteintressant!

Chessan
0

Det beror på vad man menar, jag tror att man kan läsa av hundars kroppstråk och sinnesstämning och sånt. Övar man sig blir man bättre

freja70
0

Jag har en sjuk hund, som nån gärna kunde få prata med… Jag vill hemskt gärna vet avad som händer med honom nu.. varför han gör som han gör??? Blir han sämre elelr bättre…… Kontakta mig om ni vill se honom.. Då skickar jag bild :)