Yippiekayey!!!!!
Undrar just hur många (förutom jag) som kommer vara vakna inatt för att månen visar sig i sin fullaste prakt? Jag har en underbar storm utanför husknuten och månljuset strålar. Väldigt praktfullt. När ungarna somnat så ska jag gå ut och sätta mig vid mitt träd och njuta.

Jag kan ana månen bakom molnen :) har varit ute och haft en liten ceremoni och måndans. Men det är roligare om månen syns. Jag brukar inte ha svårt att sova vid fullmåne..tvärtom så kan jag sova dåligt när det är mörkermåne :S Men jag drömmer mycket vid fullmåne

Det är helt underbart här……Och stormen sen….
Underbart!
vi hade ne pannkaka i himlen på väg hem från stallet igår! :D
eller åtsminstonne en plätt :D
vackert värre men jag hade tvättid och kunde itne risker amissa den igår (3 veckors tvätt hotade oss till livet här hemma.)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Självklart kom en konstig dröm till mig inatt när det var fullmåne. Hehe. Jag fick reda på i drömmen att en kille jag dejtar var gift med en kompis till mig och att de hade barn. Så jag mådde jättedåligt över att ha bidragit till att han var otrogen mot henne och så. Men så vaknade jag och var glad att det bara var en dröm :)
Jag hade ingen storm, men jag var vaken och såg när fullmånen steg upp på himlen och jag satt en lång stund och bara drog till mig energin och ljuset.