ben och naturmaterial?
Hej jag undrar om ni har några tipps på var ma kan hitta ben och naturmaterial?
Jag är ute i naturen och letar men har iten hittat något. Jag gör smycken och pysslar och skulle vilja hitta tex ryggkotor och djurskallar. Någon som har några tipps?
Samma med Fjädrar och Pälls? Hud och allt annat.
Är just nu inte i behov så av detta men vill veta om det går att få tag på. =)
Jag har sådant som jag kan tänka mig att sälja när jag har mer än jag kan göra åt. :) Vad jag har varierar, så det är bäst att maila mig på info@tunridacraft.com med mer specifika önskemål när ev. behov uppstår. :)
~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Sånthär hittar man aldrig när man letar. Det stöter man på när man minst anar det, då man bara är ute och prommenerar eller så. haha

jag har adresser men det beställer man utanför sveriges gränser dock.
Det är dock olagligt att ta in benmaterial från andra länder p g a smittrisk.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax

det äör så sant som bappho säger så!
kolla med veterinärutbildningar o liknande, de dissekerar ju djur o kan säkert avvara resterna från någon sån lektion.
Jag har ett ställe i närheten där man kan handla rävskinn så jag skulle kunna handla till dig nästa gång jag åker dit om du vill. Har för mig att de brukar ligga på 250:- ungefär.
Lär känna några jägare ; )
Vandra i Ljus å Skönhet
#11 De brukar ha hela skinn, även annat än räv ibland. Köpte något väldigt mystiskt när jag var där sist som nästan påminde om kattskinn men ändå något vilt. Har inte listat ut ännu vad det var :)