Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 749 ggr
Stj3rnfallet
2007-04-01 15:45
0

Drömmar..

Hej!

Jag drömde en rätt konstig dröm inatt.. Jag drömde om en tjej som skulle sälja några Shar-pei valpar. Jag vet inte, men jag tror att jag ringde på annonsen, för att det såg ut som att jag tittade på annonsen vid datorn. Och den fanns ju såklart på blocket. Hela drömmen är inte helt klar som t ex hur jag började prata med tjejen..
Men iaf när jag började prata med den här tjejen så sa hon att hon skulle sälja valparna + de vuxna hundarna (eller så uppfattade jag henne), då en kille hade gjort ett våldtäcktsförsök på henne, så hade hon inte riktigt orkat ta hand om sina hundar, vilket hade resulterat i att tiken blev dräktig. Hon sa till mig att det blev 7 valpar. Hon sa också ngt om att hennes syster hade hjälpt henne. Det kändes som att den här tjejen kände killen som försökt våldta henne.

Vad kan det betyda? Jag har själv ingen aning, men den kändes väldigt verklig.

Sedan helt plötsligt drömde jag en annan dröm (jaa, så det blir väl 2 drömmar då :P) som handlade om mig själv. Jag, min mamma och min pojkvän stod utomhus på vår altan. Jag la märke till att vädret var lite si så där. Solen var inte framme, utan det var moln på himlen, men på vissa ställen såg man lite blått =) När vi står där och pratar kommer det en stork (eller vad fågeln heter, iaf en sån där som lämnar barn :P) flygandes fram till mig och den ställer sig framför mig. Jag blir lite rädd för den, då jag tyckte att den var så stor. När jag tittar upp mot himlen igen ser jag fler storkar som flyger åt olika håll. Det är precis som att storken vill mig ngt, men jag förstår inte hans (känns som att det är en han) kroppsspråk alls och han försöker på olika sätt visa vad han vill, men som sagt var jag rädd för den så jag backade varje gång den närmade sig. Konstigt nog gjorde varken min pojkvän eller min mamma något.

Efter att jag hade klättrat upp på den här grejen som delar av våran och grannens altan vaknade jag. Vad kan denna dröm betyda då? Som sagt är jag absolut ingen bra drömtydare alls =/ Vore jättekul om ngn kunde förklara dem åt mig =) Denna dröm kändes också väldigt verklig.

Ha en bra dag allihop!:D

//Sandra