Häxor iFokus

Häxor

Etikettdrömmar-och-drömtydning
Läst 5032 ggr
[tarasara]
0

konstig dröm

Hej alla:)

Är ny på häxor.ifokus men tänkte skriva lite om en dröm jag hade när jag var liten. Den sitter fast i tanken och jag har funderat så mycket på vad den kan betyda.

Den började med att jag var på ett mörkt ställe någonstans och jag såg en häxa vid en kittel som bubblade och rök. Mina händer drogs mot kitteln närmare och närmare och jag skrek av rädsla. Tillslut åkte dom ner i det bubblande vattnet eller vad det nu var och det brände och gjorde såååå otroligt ont att jag skrek och vaknade omedelbart. Jag sprang upp till Mamma och skrek och grät och mina händer kunde inte sluta skaka. Även fast drömmen var slut och jag var helt vaken  så gjorde det så otroligt ont och brände så mycket att jag skakade av smärta och chock och jag visste inte var jag skulle ta vägen.

Vad betyder denna hemska dröm? Någon som vet?

// Tara

Bappho
0

Välkommen Tara! :)

Hur har du själv tolkat drömmen?

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

[vargflick-a]
0

Å jag gillar drömmar, försöker sj tyda mina.

jag skulle tolka drömmen som fångenskap , känslan av att inte kunna slita sig, stå emot

[tarasara]
0

hmmm jag älskar att tolka drömmar själv också men den drömmen har jag ingen aning om hur man ska kunna tolka.

kanske nått med att inte ha kontroll men så läskigt att det kan göra så ont efter att man vaknat också.

[vargflick-a]
0

jag drömde en gång att jag badade vid en klippa vid havet, jag fastnade i sjögräs drogs ner under vattnet jag fick panik å kunde inte andas (höll andan på riktigt med ) vaknade av att mamma försökte väcka mig och jag hade grymm huvudvärk åkte in med ambulans för syrebrist.