vackrare :)
hejhej! jag undrar om det finns någon speciell amulett eller nått man kan bära som tar fram de bra sidorna hos en?
har alltid på mig en bit av min kära lilla alruna, kan det hjälpa??
lite nyfiken bara…. :)
Okej jag får ursäkta att det blev så många inlägg men jag fick lite damp på min dator som e tvungen att hänga sej hela j**la tiden…. 

jag har mitt enhörningshalsband. enhörningarna betyder mycket för mig, har även en mellan skulderbladen! de ha jag alltid med mig.
tror att om det betyder något för dig så funkar det absolut!

Jag skulle spontant be dig fundera på följande frågor innan man kan försöka hjälpa med tips och råd men det kräver att du är beredd på att gå in på djupet lite och vara ärlig:
Vad är det du vill åstadkomma?
Finns det bättre och sämre sidor hos en person och vem/vad avgör detta?
Finns det sidor hos dig som du vill gömma/ trycka undan, och i så fall varför?
hejhej!
det blev någonting fel på min sida så det gick inte att logga in… :(
men det är fortfarande jag!
#3 jag vill få lite bättre självförtroende bara :))
ja det måste jag nog säga att det finns bättre och sämre sidor hos en person. det avgör så klart den personen själv.
det finns inga sidor hos mig som jag vill gömma, men det finns dock sidor som jag vill framhäva :)
#0 Du kan ju prova att bära med dig en sten som amulett? En bra sten för självförtroendet är citrin. Det är en härlig och glad sten som hör ihop med solar plexus, som är centrum för självförtroendet och viljan.

Ja jag skulle också köra hårt på att höja sjävlvförtroendet då istället för att börja mecka med att framhäva vissa sidor etc. Detdär kan annars bli mycket tokigt och komplicerat. Bygg på att försöka känna dig stark och nöjd med den du är istället, och på att acceptera ALLA dina sidor som finns där.
Saker som ligger och stör i ens personlighet handlar oftast om problem och blockeringar man bär på, och de försvinner om man uppmärksammar vad de beror på. Om du är beredd på att abreta med digsjälv: lära känna digsjälv på djupet och dra fram de sidor du inte gillar, samt jobba på att hitta orsaken till att dessa finns är. Då kommer du att finna den kärlek och styrka som finns inom dig. Då spelar det tillslut ingen roll vad andra tycker. Jag är övertygad om att det är detta du söker, eller hur?

Tack så mycket! #6 väldigt bra skrivet! det är det jag söker :)