Gävlebor!
Någon som vet om det finns någon butik i Gävle där man kan köpa hartser såsom frankincense och myrra?
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax

http://www.gaiagavle.se/default.asp
sökning via google
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Var där för någon vecka sedan och köpte sandelträrökelse och då såg jag inga hartser, fast jag kan ju ha missat det förstås. Får tyvärr inte sidan att funka så att jag kan se vad de har där.
Då får det bli en snabb sväng till Gävle då :) Tack!

De hade en begagnad Faeries Oracle av Brian Froud där på Gaia förr undrar om den finns kvar….jag vet OT :)
#5 Vill du att jag ska hålla utkik efter den? Annars är min snart till salu, bara jag tar baken ur vagnen och skrider till verket ;)

Ja gärna :) Säg till när din är redo också ;D
#7 Hur är det med The Heart of Faerie Oracle av Froud, är det inte samma kort? 143:- på adlibris annars för bok och lek. Minns att min gick på 400:- en gång i tiden.

Nej tror inte det, det är den här: http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=0743201116
Men var de inte dyrare förr? Nuförtiden finns det så många olika kort och säljs väl lite överallt.
Jo, det var det nog. Fast den gamla boken är väl inbunden och inte häftad. Vet att fler av de böcker jag haft till gamla lekar varit inbundna. De var kanske bättre förr :)

Antagligen efterfrågan som leder till massproduktion :) och då blir de billigare.