Söker lärare samt tips på kärleksmagi
Jag är en sjuttonårig tjej som föddes med gåvor, jag kunde se auror, men då jag kom upp i tioårs åldern började jag stänga av och det har resulterat i att jag tappat allt jag hade då jag var liten.
Jag söker nu en lärare som skulle kunna guida mig igenom detta.
Jag är mest intresserad av svart magi. Skulle vilja lära mig kärleksmagi för att fånga den jag älskar. Jag vet inte riktigt varför det är det svarta som lockar mig mest, men jag har en särskild dragning till det.
Jag hoppas att någon hör av sig!

det finns kärleksmagi i mastering withccraft av paul huson.

Har du dragning till svartmagi o de mörka så finns de en online bokhandel http://www.ixaxaar.com/index2.html
Tack så mycket, ska kolla upp dem.
Varför vill du fånga den du älskar med kärleksmagi? Är det inte bättre att satsa på äkta kärlek som kommer från hjärtat… istället för att fejka fram den. Leka med kärleksmagi skulle jag möjligen kunna göra för att just leka lite, men för att fånga den jag verkligen älskar så vill jag ha äkta kärlek tillbaka och inte bara någonting som fötts ur magi, på samma sätt som jag inte vill bli älskad för att jag jämt klär mig helt rätt eller låtsas vara någon jag inte är runt personen.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg

#4 så sant så. Eller att man finner den där rätta..

http://avaloniabooks.co.uk/221/
denna sidan är väldigt bra men inte som den andra du fick men väldigt bra böcker till bra priser med!
Jag tror många missförstår det här med kärleksmagi. För det första så fungerar den inte om det inte finns någon sorts kontakt i botten. Är det inte meningen, så är det inte meningen.
Men är det de, så kan kärleksmagin skynda på, väcka upp något som slocknat, ta bort hinder, övertala någon rädd och tveksam, vinna tillbaka någon som gått på villovägar, osv, osv
..och jag skulle inte kalla det svart magi.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Nej, svart magi är det verkligen inte.
Jag skulle personligen aldrig våga använda kärleksmagi ens för att skynda på eller väcka något som slocknat. Det kan hända att det beror på min ostabila självkänsla, men jag skulle ständigt återkomma till tanken "Är han förälskad i mig för vem jag är, eller för att han är förtrollad?" och det är ingenting jag personligen skulle klara av i slutändan. Vet man att man kommer att slippa såna tankar så är det väl bara att testa så att säga… men är man osäker så tycker jag att man ska vara försiktig. Det kan sluta med att man själv står där och har krossat sitt eget hjärta, och hur kul är det på en skala.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Skulle också vilja ha en lärare, men tror inte det finns någon här i närheten :/ men vem vet. Sägs ju att läraren dyker upp när man är mogen för det :)
#7 & #8
Svårt.. jag står med ett ben hos er båda.. håller med om båda två's åsikter… kärleksmag i ett knepigt område..
Att tillåta sig själv att bli förälskad är samtidigt en risk att få brustet hjärta, med eller utan magi :)
Problemet är väl oftast att kärleken får oss att göra dumma saker, rent allmänt. Och man stöter ofta på personer som vill ha hjälp med kärleksmagi till varje pris, även fast alla korten pekar på katastrof, men de vill ändå ;)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Min personliga livsfilosofi är
om det är menat att två personer ska vara ihop så kommer dessa två att föras samman när tiden är redo. Jag tror blint på att mycket händer av en anledning att hjälpa till att styra tid och rum (eller hur man ska utrycka sig) skulle jag vara försiktigt. Saker måste få ha sin gång.
Lustigt med tanke på att ämnet just kommit upp - min mamma ringde just och undrade om jag kunde göra en kärleksdryck åt henne, det är första gången hon helt öppet ber mig om en "häxtjänst". Jag frågade henne om hon inte hellre blir älskad utan magi inblandat, så att hon vet att det blir the Real Deal och inte någonting som bara är uppförstorat, och det kom hon på att det ville hon ju gärna. Jag sa att hon kunde knåpa på vad hon ville framställa för sidor hos sig själv istället så skulle jag se vad jag kunde ordna och det tyckte hon var en bättre idé.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
#13 hmm… de kallar jag Timeing….(öh stavning?)

Jag började skriva något och upptäckte att det redan var någon här på HiF som skrivit om samma. Korfattat går det ut på kärleksmagi som bland annat innebär att man bjuder in den man vill fånga på middag. Jotack, det verkar vara en rätt bra start oavsett om man använder magi eller inte!
Nu ska vi se om jag klarar att länka till tråden: Här

Jag testa lite "kärleksmagi" på min fru. Och hon
"gick igång" på direkten.
Vad är det för fel med kärleksmagi?
Skulle vilja testa på en granne.
"
"
Läste att baphho publicerade en sida med gratis böcker man kan ladda ner http://darkbooks.org/pp.php?v=2119482802 är länken.
Sök, kärleksmagi och kärleksbesvärjelser på nätet, ibland finner man…