Häxor iFokus

Häxor

Etiketttraditionell-häxkonst
Läst 5188 ggr
Indica
0

Lära sig (igen)?

Jag skulle vilja lära mig att öppna mitt sinne igen, hade ett öppet sinne och talang och möjlighet till att lära mig det som är bortom ögat när jag var barn

. Jag förlorade mina förmogor och tappade bort dem genom ett hektiskt liv, men skulle vilja öppna det tredje ögat så att kalla igen. Jag vet inte rikitgt hur jag ska börja. Är det nån som kan berättta hur jag kan öppna mina energier och låta dem komma in?

Jag ber om ursäkt om jag påstar något som redan finns, orkade inte läsa allt. Men har tänkt börja med att lära mig att se auror. Jag vet att min process kommer att vara lång, men jag vet faktiskt inte hur jag ska börja för att öppna mig och lära mig at se nu som första steg. Jag är genuint ledsen över att inte längre ha några förmogor. Men jag har aldrig glömt, aldrig velat glömma det heller, och velat lära mig mer. =) Jag har tid att lära mig allt vad jag vill, bara inte redskapen.

Indica
0

Sen vil jag också tillägga, att varje gång jag försökt börja igen, (några gånger), så händer det otrevliga saker. Jag känner av otrevliga och mörk vibbar runt omkring mig, vilket gör mig rädd då jag inte har kunskap att värja mig mot dem. Kan någon förklara det också? Jag har aldrig provat några mörka krafter så jag fattar inte..Varför möter jag motstånd, och vad kan jag göra mot det? Jag vet att man kan göra skyddsbubblor mot otrevliga andar tex, men jag kan ju ingenting så det är en ond cirkel lite..

[stass]
0

Praktisera, praktisera, praktisera…olika former, meditation, ritualer, läs böcker och frächa upp dina kunskaper m.m

Kan det vara så att det känns skrämmande att öppna sig igen? Och det är därför du upplever det som obehagligt? Annars kan du prova en renande ritual eller en ritual mot negativa energier innan du öppnar dig igen.

Kolla på http://haxhem.wordpress.com, där finns lite, sök också på bloggar och hemsidor på nätet. Man kan hitta lite tips och övningar.