Häxor iFokus

Häxor

Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 7944 ggr
mizzkarma
0

svart magi?

ber om hjälp och råd, det ligger till såhär, har nu under en längre period, mått ganska taskigt, haft kraftiga humörssvängningar,känt mig iaktagen,bara lidigt utav dåliga energier/taskiga vibbar!, på alla sätt och vis, korten säger en del, mkt talar för utövande av svart magi, hot utifrån, då jag ständigt lägger skydd om och kring mig själv, känns detta dock ändå väldigt påtagligt, har försökt kanalisera känslor, osv, kan röra sig om flera personer, just nu känner jag mig anineg handfallen, min fråga , vad kan jag mer göra? är det ok att frysa in ''personer'' ? på gränsen till svartmagi? vilket jag sj överhuvudtaget ej vill befatta mig med!, oerhört tacksam för alla svar, (kärlek och ljus)

Bappho
0

En spegelask/mirror box kanske?

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

[stass]
0

Svårt att säga, det bästa är att finna en besvärjelse som leder tillbax energin. Att sätta upp en skydd runt sig hela tiden kan till slut isolera dig, det bör bara vara ett par timmar i sträck för att sedan tas bort.

Skydda ditt hem med en besvärjelse, dig stundtals men du bör även neutralisera det onda som skickas mot dig.

[Lady-Oona]
1

Du kan göra vilken magi du vill faktiskt, det är din inre känsla och ditt uppsåt som styr den rit du gör.

Svart magi? Magin har ingen färg och det är inte tillrådigt att göra någon magi om du inte vet vad det är du gör eller ger dig in på. Om du vill skicka tillbaka till den du tror sänder till dig så var säker på att det verkligen är den person du tror så att du inte gör galet för en oskyldig.

Om du är rädd för magi så låt bli att göra någon. Du kan ju om du vill ställa personen i fråga mot väggen och stå upp för dig själv, det är också magi, inifrån dig själv.

Det där om att frysa sin fiende….det är lätt missförståelse inför denna teknik. Man fryser inte personen men fryser det de gör…det är stor skillnad. Även det bör kan veta innan man gör någon magi.

Lycka till i alla fall och om du gör dig själv STARK så rår inget på dig. Jobba med din inre styrka i stället för att "gömma" dig bakom beskydd, stass har en bra kommentar där.

Stark självbejakelsemagi är det bästa medlet att stänga ute ovälkomna gäster.

Vargflickan
0

Väldigt klokt skrivet Lady-Oona. Jag delar dina åsikter! :)

When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu

trasta
0

Väldigt klokt och bra, Lady-Oona!!

Leifsdotter
0

Rekommenderar alltid en "witch bottle". I ditt fall, om du är säker på att det är ett yttre hot, använd spegelskärvor för att reflektera de negativa energierna tillbaka till dess källa.

Är du 100% säker på att det kommer utifrån? Vid inre obalans är det oerhört lätt att skapa negativ energi och omedvetet råka "förbanna" sig själv.

I övrigt säger jag, likt många andra, det finns inget som heter svart eller vit magi.

Mystica
0

#3 Väl talat, Lady-Oona! =)