Att bygga upp sin "synskhet"
Hejsan!
Jag har en bekant som är översynsk om jag kan kalla det så. Hon berättade för mig att jag också har det i mig, men jag måste jobba på att bli mer mottaglig. Jag har ingen aning hur jag ska gå till väga. Jag märker redan nu att något börjar hända då jag börjar märka lite, lite av energierna som finns runtom. Någon som har några tips och tricks hur man kan "skynda" lite?

#0 personligen så tror jag att alla har det i sig, det är bara en fråga om att tro på sig själv och att tro på sin inre kraft. ^^
Lycka Till! ^^
Varma Hälsningar
SandraBo
-Värd på Law of Attraction iFokus
Man har det mer eller mindre. Har man det mer så är det bara att börja jobba med träning och utveckling.
Sen måste man ju bestämma sig vad man vill göra, i vilken riktning man vill gå
Har man det mindre så får man nog värdera om det är lönt att ödsla tid och kraft på något som inte kan bli riktigt bra.
Det räcker inte bara med att vara intresserad.
Man brukar också säga att alla kan lära sig teckna och måla - fel. Däremot så finns det någonting hos alla där man kan plocka fram en form av skapande.
Det är ungefär samma förhållande där. Några är födda till att göra musik, skapa konst, dansa osv, och några är födda till att vara synska. Andra har ämnet i sig och kan utveckla något vidare.
Det är också ganska vanligt att medium och liknande påstår att var och varannan är synsk, det märker man ganska snabbt om man går på lite öppna sittningar, vilket jag tycker är synd eftersom de gör människor förhoppningsfulla i onödan.
Om man har en begåvning åt det hållet så borde man i alla fall ha märkt det själv.
Det betyder dock inte att det är så i ditt fall förstås :)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Du kan ju träna upp din intuitiva förmåga. T.ex med kort eller symboler där du har lika kort och du ska "känna" efter vilken symbol som är under vilket kort. Ett exempel :)
Tror alla kan måla, men sen hur bra det blir är en annan sak :) Vissa har talang andra inte , men tror alla kan träna upp det till en viss nivå som med alla andra kreativa saker. Sen kan man ju vara olika bra på olika områden i ämnet.
Men tror inte man ska stressa fram det eller jämföra med andra. Det leder bara till frustration, att man tröttnar och riskerar att tappa det istället. Men sök vidare, skapa din egen väg :) Lycka till
håller med dej Baby Dragon, man måste lita på sej själv och inte stressa, stressar man, kan det slå tvärstopp.
Allt har sin tid.
Vandra i Ljus å Skönhet