Häxor iFokus

Häxor

Etikettdrömmar-och-drömtydning
Läst 3198 ggr
xcandygirl
0

Hjälp mig tyda min dröm?

Så sent som inatt drömde jag om en 'gammal' internetvän till mig som dog.

Det började alltså med att jag stod i en lägenhet och kollade ut genom ett fönster mitt i stan. Plöttsligt ser jag en svartklädd man/ung kille döda en gubbe med hatt i huvet. Han dog såklart, men den svartklädda for in i trapphuset och in i lägenheten där jag stod. När jag hörde dörren öppnas så vände jag mig och såg denhär 'internetvännen' som annars bor i australien. [Han påstod för ungefär litem er än ett år sedan att han har ett hjärtproblem och kommer dö. I somras någon gång slutade han logga in på msn och jag blev såklart orolig. Jag tror såklart att han lever eftersom jag såg han för runt två-tre månader logga in  och snabbt ut igen.] Men ja, tbx till historien (förlåt om det blev lite förvirrat.) Men jag sätter mig och pratar som vanligt med honom som om inget hade hänt. Tillslut kom två poliser instormande och skjöt båda två i huvet. Jag blir såklart jätteförtvivlad och börjar gråta. Men efter en stund så vaknar han upp igen, med detdär hålet i huvudet och är så glad att han överlevde. Vi blir ju glada och så, så vi fortsatte sitta och prata. tillslut sätter han sig vid datorn, och det är då jag vaknar

hahaha, riktigt randome igentligen men jag tycker den verkar lite intressant. har googlat runt lite, men hittar inget. någon so vill hjälpa mig lite? (a)