Lååång dröm
Hej
Inatt då, så drömde jag en helkonstig dröm. Den började med att jag skule åka med mamma å hämta Charlotte, min lillesyster. Vi tog våran folkabuss och åkte iväg. Vi kom fram til någon isbana och mamma sa åt mig att gå åt andra hållet, så vi gick åt var sitt håll. Pötsligt hade jag skridskor på mig och åkte, jag åkte läääänge, efter ett ännu längre tag så hittade jag mamma å Charlotte sittande på en bänk. Mina skridskor försvinner och vi går mot bilen, plötsigt så är jag och mamma (Charlotte är inte med längre) i npn bilaffär. en dörr öppnas och där inne står en Porsche, en rund. mamma får nycklarna av någon och vi sätter oss i bilen, kommer ihåg att mamma sa att det var lite benutrymme, jag kommer ihåg att jag åt chips och var jätterädd för att göra några fettfläckar. Sen när jag håller på att sätta på mig bältet så kör mamma iväg utan att jag är beredd…bilen fyger och mamma skriker :P efter ett tag får jag äntligen på mig bältet.
vi åker över någon bro där det är massa bilar, pötsligt dyker vi ner i vattnen och jag kommer ihåg att jag frågade om bilen var vattentät, å mamma svarade: Nej, det är den inte. Och då spricker glaset och då åker bilen upp igen, den dyker tilbaka ett par ggr, men vi klarar oss. Tillslut så stannar den på bron, det kommer en sak med långa ben, och så uppgraderas bilen :P '
Sen åker vi vidare och landar i skolan, mamma försvinner och jag ser Alexandra (min bästa kompis) och hon ät jättesur för att jag dissat henne, och jag (vet inte varför) säger att jag vart hos doktorn. När jag öppnar mitt skåp så ser jag att två av mina marsvin, (smulan och Sunny) är där, jag säger: oj, jag gömde visst dom där igår. Och sen tar jag dom för att lägga dom i buren, men den finns inte där, genom fönstret ser jag hur den ligger där och e genomblöt, så jag tar å lägger dom i en av Alexandras burar som på nått sätt är i skolan :P
Sen kommer våra andra kompisar och vi går ner för å prata med rektorn, när vi öppnar hans dörr sitter Roffe (vår gamla vaktmästare) där med en skylt framför sig och verkar sitta och spela in någontin, när vi kommer in lägger han ner skyten på golvet och börjar skratta lite glatt, v går ut…'
Sen är det fortfarande samma dröm, men lite senare typ…
Jag är fången för att jag gjort något dumt, vet inte vad, När jag ska ner til det allmäna rummet för fångar så ser jag min värsta fiende Jenny (hon mobbade mig förrut) hon är också fången och går ner till rummet, och så hör jag hur hon låser efter sig så att jag inte kan komma ut, efter ett tag kommer en annan tjej (från skolan) ut och låser upp, jag går in, men Jenny är inte där då. Sen går jag ut til rastgården, mina kompisar är där å hälsar på, vi disskuterar hur elaka killarna är mot de mindre, dom kastar hårda bollar på dom, plötsligt får jag en boll på mig och svimmar….jag vaknar
-Har du kommit hit ner så måste jag säga grattis för att du orkade läsa igenom at ;) Men iaf, en sak jag tycker är konstig är att jag kommer ihåg den här drömmen så bra! Jag brukar aldrig (!) komma ihåg mina drömmar….så den här drömmen kanske är viktig/vi söga nått viktigt till mig? Vill hemskt gätna ha hjälp med å tolka den, Tack på förhand :)
PS: L-knappen är jättedålig, drf så kan det saknas några L nånstans DS:
Ingen som kan tyda något ur det?…lr ni kanske bara inte orkar läsa igenom allt? :P

Jag har läst men jag kan inte tyda drömmar. Däremot så brukar jag försöka tolka mina egna drömmar och då går jag inte efter någon bok. För mig känns det viktigare hur man kände i drömmen i olika situationer än själva händelsen. Om man är arg, rädd eller ledsen på någon i drömmen så kan det vara något man behöver ta itu med i verkliga livet.
# Okej, Tack iaf för att du orkade läsa igenom allt ^^