Ha en bra Ostara!
Det ser ut att bli en vacker vårdag, åtminstone här i Mora. Härligt!
En riktigt mysig Ostara önskar jag er, och se till att pyssla lite och var kreativa. Jag har nämligen tänkt ordna en liten tävling nu mellan Ostara och påsk, om vem som gjort det vårligaste och finaste Ostara/påskpyntet!

Glad Ostara önskar jag med alla Häxor i vårt avlånga land!
Här i Roslagen blåser det kallt, men det kan inte dämpa min känsla av VÅR! I Ljus//Wynja

Glad Ostara! Här på solensö är det vackert väder, underbart soligt och fint, fågelsången hörs ända in!! 
Det får bli kantarellomelett till lunch i dag;) Ha en bra dag allesammans!!
MVH Isnornin
Ja Glad Ostara på er allihopa :) Vädret är underbart strålande här med man blir så Glad…

Glad Ostara till er alla!! Här i Västerås har våren tagit sig ut ur vinterns kalla fängelse! Ska ut med fjädrar i riset samt sätta ut lite pärlhyacinter o påskliljor. Har bundit mig en ny kvast…den står nu på framsidan, ser du den är du hjärtligt välkommen in!!!
Glatt firande vänner!
Äggen får väntat ill i eftermiddag!
Det kommer nog bli litet bakande och sedan ska jag försöka pyssla litet också. :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Glad Ostara alla vänner! :)
Glad ostara önskar jag också!
Här i nordvästra Skåne blåser det kallt och är mulet. Inte så trevligt väder med andra ord. Men jag myser av alla vårtecken i alla fall - knoppar som brister, tulpaner, snödroppar, krokusar och allt annat vackert i naturen!

Hehe glad ostara :) skrev lite om min ostara i den andra tråden. Hoppas ni får en härlig dag!
Trevlig Ostara till er alla. Solen skiner och det känns som vår. Härligt! Jag och barnen skall baka solskenskaka och göra ett försök på en ostara kaka som jag har fått recept på. Det ska bli roligt, men attans så kladdigt. Vi skall så lite smått och gott också. Det blir inte särskilt mycket ordning när man har med småbarn, men kul!
Anne

Anne, solskenskaka och Ostara kaka låter spännande :) Berätta gärna recepten om det inte är hemligt ;)

Glad Ostara till allihop!! Har nyss kommit hem från skolan och ska mysa lite ikväll…
häxanne! posta recepten :D
Jag kokade ägg emd lökskal, och det blev otroligt härlig gul nyans av det! binder ma nfast lökskalen med ådringen på längden får man litet skogsmotiv på ägget :D

Ha en fin dag allihop :)
#10,#12 jag har postat första receptet i huskurer,brydger och recept. Det andra kommer så snart jag hinner.
Anne