Häxor iFokus

Häxor

Etikett: redskap-altare-och-tillbehör
Läst 3471 ggr
[Ackinna]
0

Hjälp, vad är det som händer?

Jag var vid altaret för att jag skulle göra det jag.. ja det jag tänkte… men det gick i princip i stöpet för min Athame var inte där den skulle ligga. Min Athame är borta..!

Jag har sökt överallt… jag har till och med lyftit på altarduken för att vara säker på så att den inte hade åkt under (lånsökt kanske, jag vet) Jag har letat på andra platser i rummet, men nej… nej.. den är heeeelt borta.

Snälla hjälp mig….

[light-bringer]
0

Känns som du har lite småbus i din lägenhet:)
Bara vänta så ska du se att den dyker upp precis där den försvann:)

[Ackinna]
0

hmm, jo Skrattande

[Ackinna]
0

haaa… jag hittade athamen… jag öppnade min "book of shadows" för att göra en brygd.. och inne i boken där receptet stod nedskrivet… där mellan låg athamen.. hm

en problem återstår dock… hmm, det fattas en kartbok i huset.. det har varit borta i flera veckor.

Sarahammar
0

lite spännande egentligen! Tycker jag i alla fall. Någon som busar. ;)

[light-bringer]
0

Många skulle nog säga att du har tomtar som busar hos dig, men om jag ska sätta namn på det du har fått hem så skulle jag kalla det för älvor, hör ett retligt skratt och ser illmariga ögon:)

[Ackinna]
0

#5.. ja du… strunt samma vilka det är som busar med mig och min familj.. de får gärna vara här.. men .. jaja… tur att det är vinter.. för några längre sträckor i Sverige vill man inte åka i det här vädret… så de får väl ha den kartan ett tag då, men irriterande om man ska slå upp några "internationella platser" och då är den bästa kartan borta. Hoppas busfröna inte glömmer bort adresslappen vart den hör hemma.