Häxor iFokus

Häxor

Etikettoff-topic
Läst 4522 ggr
pelle1234
0

Svenska esoteriska tidskrifter?

Någon som känner till vad det finns för svenska esoteriska tidskrifter?

Vargflickan
0

Funderade över detsamma idag.. Hoppas någon kan komma med ett tips!

When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu

Endroppeihavet
0

Det fanns en tidskrift som hette pentagram på nittiotale, men de la ner sin verksamhet.

Kanske helt enkelt inte finns en tillräckligt stor marknad här i Sverige?

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Bappho
0

AlphaOmega, finns den fortfarande?

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Pagan
0

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

SgtRipley
0

"Parapsykologi Forskningoch Nyheter" hemsida här: parapsykologi.se

Glad

Sebastian
0

En mycket bra blogg hittar du Här.

pelle1234
0

tackar för tipsen!

Sebastian
0

Måste säga att trådnamnet är lustigt.. Varje gång jag ser tråden så är jag bergis på att det står Svenska erotiska tidsskrifter..

hexsan
0

# 8

Då hade det väl inte handlat om tidskrifter utan bara en tidning? Glad

Men jag tycker att det är roligt med felläsningar, jag brukar ha mycket glädje av mina. Ibland blir det helt nya och unika sammansättningar…

Sebastian
0

#9 Ja det är lika kul varenda gång:)

[Ackinna]
0

Jag har funderat på samma sak… Men jag tror inte det finns några speciella "häx-tidningar"… tyvärr… hmm… kanske man borde starta en   

--

FREE Smileys for your email, blog and facebook Click Here!

Mystica
0

Tidningen Nära ligger åt det esoteriska hållet och har reportage om spådom och medialitet. Även tidningen Free (tidigare Energivågen) diskuterar lite om esoteriska ämnen, dock handlar den mest om välbefinnande, hälsa, tai chi, yoga och liknande.
De tidningarna är de jag vet om som ligger i närheten av det esoteriska. Det finns ju annars en hel del bloggar och e-zines på engelska.

Mystica
0

Länkar till tidningarna glömde jag visst. ^^
Free
Nära

Mystica
0

Hittade även denna sida som har en gratis online tidskrift, som tidigare visst fanns i pappersform. De tidigare utgåvorna finns att köpa.
Teosofiska Kompaniet
Tidskriften

Vargflickan
0

Nära har jag faktiskt läst, 2 nummer nu. En godkänd tidning, dock lite för "new age"-ig för mig, men jag ska erkänna att jag läser den, i brist (förhoppningsvis väntan) på någon annan tidning i butikerna:)

When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu

Mystica
0

En mer ambitiös lösning på "problemet" skulle ju kunna vara att starta en tidning själv. ;)

Dragon91
0

Själv har jag inte tid att göra en tidning, men skulle gärna läsa om någon annan var intresserad av att göra en Glad

Mystica
0

# 17 Ja, det vore ju en kul sak att dra igång, men jag känner att jag har lite för lite erfarenhet och lite för mycket av andra saker på min tallrik, just nu.