Rena bilen från förbannelse
Hej. Vi har fått otursproblem sedan vi köpte vår nya bil. Jag tror att någon/några (förhoppningsvis oavsiktligt) lagt en förbannelse på den.
Bilen är helt ny och 3 dagar efter att vi hämtade den blev hela sidan upprepad av en bil som passerade med öppen bildörr.
Samma dag som vi hämtade ut den från verkstaden hade vi helt plötsligt ett tomt däck. Däcket visade sig hålla kvar luften efter att ha pumpats så det var nog (förhoppningsvis) bara någon som roat sig med att släppa ut luften
Dagen efter åkte min sambo och hämtade upp sina barn från skridskobanan och sonen 8 år råkade på vägen till bilen vifta till en bil med sin hockeyklubba . Som tur var blev det ingenting men det kunde blivit jättedyrt…
I vilket fall som helst känns det som om jag skulle vilja rena vår bil på något sätt. Vill helst inte använda några rökelser
/Mvh, Ravena
Kanske kan du sno ihop ett litet knyte med salt (flingsalt är praktiskt), beskyddande/renande örter och kristall/er, och lägga dem i en liten tygpåse som får ligga i handskfacket framöver?
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
ooo.. vad jobbigt… vad bilen helt ny? Alltså ingen annan hade ägt den förut???
Gör ett pulver av lämpliga material som renar och bryter dylikt, strö i bilen. Låt ligga minst över natten. Dammsuga upp.
Placera ut lämpliga material som används för skydd på resa.
- www.therootdoctor.se - Hoodoo Spells, Trolldomsritualer, Readings & Spådom.
- Medlem av AIRR- associated Independent Readers & Rootworkers - Kvalitetessäkring för klienter.

Jag har lagt en skyddsformel över min bil, har fungerat mycket bra. "Ritade" pentagram runtom och inne i bilen och sa en ramsa. Någon typ av skyddsformel torde ju fungera bra det också, eventuellt i kombination med rening.
Lycka till!!!//Vargflickan.
When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu