Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 3394 ggr
Ganna
0

Kom & säg hej - midvintermarknad

Jag kommer att delta i Historiska muséets midvintermarknad i helgen - titta gärna förbi och säg hej! Jag känns igen på att jag säljer vikingaknäck. ;)

Jag vet att det kommer minst en HiF:are till, så kommer ni dit i stora horder blir det som en liten vinterträff. :)

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

spindelfot
0

kommer du ha en skylt på magen med häxbegreppet skrivet i runor så att vi känner igen dig, som förra gången?

jag kommer, det blir fint, ganna har fina saker, rekommenderas.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

FearyDawn
0

oooh vad det hade varit roligt och gå på midvintermarknad dock är stockholm lite långt ifrån migGråter.

Hoppas att det blir roligt och lycka till med försäljningenGlad

Endroppeihavet
0

…. "Men vart fan står det vart det kommer att pågå då"…

- Ja kanske historiska museet… Som det står i STORA BOKSTÄVER både här och på hemsidan.

Är man dum eller är man blind? Och nej jag vill inte ha svar på den frågan ;)

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

spindelfot
0

#3 men du kommer väl!

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

BarrelOfMonkeys
0

Vad synd att det var just imorgon.. Ska iväg på julbord med familjen och antagligen somna med ansiktet i sillen Oo Annars hade det varit roligt att komma dit och snoka lite :)

[GunillaR]
0

Det är lite långt från Malmö, skulle annars vara kul. Fast ibland har man sådant även på Malmöhus Slott, ska kolla på deras hemsida.

Ahradia
0

Undra om man kan utföra hamnskifte med en Stockholmare… Tungan ute

Witches don't get mad, they get even.

Trollkvinna
0

Tråkigt att missa det och dig:-/ Åkte hem från Stlm i går. så det får bli nån annan gång. Lycka till:-)