Häxor iFokus

Häxor

Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 756 ggr
MissMagic
0

Undrar...

om någon kan en trollformel som gör att man blir pigg??Glad

skogsgubben
0

Frisk luft, motion och näringsrik kost är den bästa "trollformeln".

LinaN
0

Ananrs en stunds meditation brukar funka. Antignen blir du piggare direkt efter elelr så somnar du, varpå du vaknar o känner dig piggare.

Du kan okcså öva in tricket power-napping, du ser till att somna och direkt vakna genom att du tex håller dina husnycklar över en yta (bord om du sitter elelr över din mage om du ligger) när du somanr slappnar kroppen av, släpper taget om nycklarna som ramlar rasslandes ned och du vaknar.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

trampolin
0

hehe jag power nappade på en lektion för bara nån vecka sen. somnade men vaknade direkt då pennan åkte i golvet. efter det var jag pigg :)

Lyddan
0

Ja, jag vet: sim salabim blii piggi nowSkrattande!! /

fairytindra
0

Jag har ett litet knep om man känner sig lite trött någon dag…ta lite rosmarinolja ( kolla först att den är avsedd för att strykas på huden) och stryk den på handlederna vid pulsställena. Lägg dig ner och koppla av en stund och efter ca en kvart tjugo minuter ska du känna att du piggnar till…det funkar för mig i alla fall. kram tindra

skogsgubben
0

Tag en stor hutt ginseng och säg sedan hokus pokus abrakadabra. Inom kort känner man sig lite piggare.

haxanne
0

Sitt ner, blunda och visualisera att det finns ett ljussken ovan dig, tag ett djup andetag oc visualisera hur kroppen börjar fyllas av energi. Ett andetag och fötterna fylls av "vit" energi andas ut och tänk att du andas ut mörk,trött enerergilös luft. Fortsätt så längs hela kroppen tills hela kroppen är fylld av energi. Grunda dig innan du börjar annars kan man bli lite stollig. Det kanske inte fungerar första gången det beror nog lite på hur van man är med att visualisera. Det tog ett par gånger för mig innan jag fick resultat.

Anne