Häxor iFokus

Häxor

Etikettredskap-altare-och-tillbehör
Läst 4581 ggr
Mauo
0

Burkar/flaskor för örter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej allihopa!

Jag kollade på lite videosnuttar på youtube och kunde inte hjälpa att lägga märke till tiptoechick´s underbara glasflaskor med korkar! (bilden)

Själv sitter jag hemma och har mina örter i fula små burkar efter honung och grejjer^^

Så jag tänkte höra om man kan få några tips på var man kan få tag på flaskor i glas med en riktig kork. Gärna lite större så ja får plats med en del örter. :)

Har bara sett på granit, men dessa är en aning små/smala.

granit flaskor

tacksam för alla hints och tips!

Btw, så e min prio

1. Fysiska butiker(med eller utan hemsida)

2. Svensk onlineshop

3. Utländska onlinshoppar

Pagan
0

kolla tråden "saker att köpa" under köp & sälj, svaret på din fråga finns nog där.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Vekka
0

Sådana flaskor finns på dom flesta second hand affärer o loppisar. Finns också i många affärer, inredningsbutiker osv.

Natal88
0

Jag har oxå sett en del liknande flaskor. Oftast har jag sett dom i pyssel butiker som panduro och liknande.. de är bara att ge sig ut och leta Flört

Natalie Andersson

WhiteWizard's katteri

Mauo
0

Inte för att kritisera de svar jag fått, då jag uppskattar att folk tar sig tid, men jag hade gärna önskat några mer konkreta förslag^^

Second hand aktar jag mig för efterssom jag gärna vill ha monga likadana vilket kan vara svårt att få tag på där…

Så om nån vet om nån specifik butik som kanske inte är så jättekänd eller något, så vore ja supertacksam^^

Pagan
0

Sajtvärd Tarot

Mauo
0

!!!!

Exakt det ja letade efter!!! Tack! <3

Måste bara säga att jag älskar häxor i fokus!

Magiska människor här. ;)

Kramar till alla!

Pagan
0

Skrattande se där ja

Sajtvärd Tarot

spindelfot
0

de verkar ha sänkt frakten nu också när de skickar med dhl, 69-99 kr frakt är inte så illa när det handlar om stora mängder flaskor och burkar..

Jag har köpt från crearome och sannanature när jag köpt burkar och flaskor till saker jag gjort.

örter förvaras också bäst i tyg eller papperspåsar, speciellt om de inte är helt torkade. Såna kan man ju sy snygga själv.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

hexsan
0

puttar upp som svar på fråga i annan tråd