Rena bostad!
Har någon bra råd hur jag ska rena min bostad?
Jag har i flera omgångar redan renat med salt…men känns ännu som att jag borde rensa i röran!
Oroligt i huset!

jag bor i lägenhet och inget större hus så, men jag har testat rena med rökelse. så ja gick runt med salvia i de olika rummen, och jag tyckte att det fungera bra för mig 
Natalie Andersson
WhiteWizard's katteri
"Jag har i flera omgångar redan renat med salt…men känns ännu som att jag borde rensa i röran!"
Kanske du redan svarat på din fråga om vad du behöver göra härnäst? Rensa i röran! :-)
Röra som tynger oss, trasiga grejer eller saker vi inte gillar men av någon anledning ändå har kvar, etc är stagnerad energi som kan påverka oss och platsen negativt. Pröva med att rensa i röran, släng eller ge bort sådant som du inte längre vill ha av olika anledningar.
Det är också rening! :-)

#0 Prova med 1 ts amoniak och lite salt i tvättvatten, torka av med en lätt fuktig trasa; på väggar (övanfrån och ner) och sedan torka golven från innerste rummet i lägenheten ut till hallen. Torka även av dörrkarmar och fönsterbrädor. Vädra ordentligt medan du tvättar och använd handskar. Byta ut vattnet om det behövs. Släng det använda vattnet i toaletten och häll sedan två hinkar med rent vatten innan du spolar ner.
Fokusera hela tiden på att du vill rena bort alla störande och oballanserade energier i lägenheten. Be gärna en bön medan du gör detta.Om detta görs med lyckat resultat kommer det kännas lite "tomt" i lägenheten. Tänd tillslut vita ljus smord med väslignande olja i alla rum. Tillslut kan du brinna rökellse och gå umkring och" fylla" i lägenheten med doftar som gör dig harmonisk. Gärna med kanel.
jag säger bara salvia…
bränn salvia genom att tända den längst in i lägenheten och gå genom alla rum till slut ut genom dörren och släck salvian utanför..ta inte med den kvarvarande delen tillbaka in…