Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 2649 ggr
Sarahammar
0

Vad gör jag för fel??

Det är någonting som är fel med Häxor iFokus. Min sajt funkar inte, jag kan inte komma in på andras sidor och kan inte svara på mejl. inte heller kan jag få någon personlig bild eller Avatar. Det står bara att ett fel uppstod, och massa text efter det..

Hjälp mig, vad gör jag för fel?

Skogselva
0

Jag kommer in på din sajt utan problem. Det är nog heller inte du som gör något fel, utan det är troligtvis en bugg. Vänta en dag eller så, och se om det löst sig eller gå till support.ifokus.se och rapportera dina problem. Tror det är de enda alternativ du har. Där står det också om liknande problem och fler förslag på hur man kan fixa det.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Sarahammar
0

Tack! Hoppas att det fixar sig :)

Skogselva
0

Cool

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Sebastian
0

Du har säkert en nyare version av windows. klicka på knappen med det avrivna papperet på så kommer det fungera.

Sarahammar
0

#4 vart sitter den? :P

Sebastian
0

Bredvid där du skriver webbadresser.

Sarahammar
0

Tack! :)