Häxor iFokus

Häxor

Etikett: magi-formler-och-ritualer
Läst 5181 ggr
Bappho
0

Citron för borttagande av dålig energi

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skär itu en citron och doppa halvorna i salt. Placera dem vid dörrarna till ditt hus så drar de bort negativ energi från dina besökare innan de går in i ditt hus.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Skogselva
0

Haha jag fick det till "Citron för borttagande av dårar", fråga mig inte hur. Dålig energi är mycket mer logiskt, dock. Skäms

Bra idé,  kanske ska prova någon gång. Glad

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

hexsan
0

Störtskön felläsning, men det var ändå inne på rätt spår :) Det ena utesluter ju inte det andra.

Skogselva
0

Hihi, det har du ju rätt i förstås. Flört

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad