Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 490 ggr
haxanne
0

Ny på forumet.

Hejsan! Jag är ny här, uppenbarligen.Flört Jag är en 31 årig häxa, jag är inte Vitkan/Wiccan. Jag har hittills inte funnit något svenskt forum där jag kunnat känna mig hemma, jag hoppas att kunna trivas här. vad mer skall jag skriva? Undrar ni något så är det bara att fråga.

HäxanneSkrattande

trampolin
0

:) välkommen

john-a74
0

Hej och Välkommen ska du vara lovar att du kommer att få mer kött på benen här än vad du fått på flera år var bara lyhörrd

här finns mågna hjälpare här bara så du vet och titta in på övernaturligt med om du vill lära dig mycket om dig själv och annat :)

lycka till från en som har fått mycket hjälp här :)

haxanne
0

Tack. Jag tror att oavsett hur mycket man vet så finns det alltid mycket mer att lära sig. Jag ser fram emot att lära känna fler svanska häxor. jag känner bara en än så länge. Och vi träffades på ett amerikanskt forum!Räcka ut tungan

Häxanne

Skirr
0

Välkommen hit, själv är jag wiccan!

LinaN
0

Hej hopp!

välkommen syster!

Vi är en del spridda skurar här… men gemensamt är väl att vi alla tror på något anant än den invanda kristna smörjan ^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Njorunn
0

Välkommen!!! Är oxså rätt ny här….supertrevligt forum för oss häxor!!

Iram
0

Välkommen hit Häxanne!

Kul att du hittade hit och hoppas att du kommer att trivas här på Häxor.ifokus! Skrattande

MVH Marie, sajtvärd

zeretki
0

Hej o välkommen! Är rätt ny själv här. :)

Pomperipossa
0

Hej och välkommen.. Jag är också ny här. Är väl wiccan men ändå inte. Inte initierad och har ingen närhet till ett coven heller. Får väl kalla mig häxa så länge..Glad

inca
0

JätteVälkommen hit!! Själv kastade jag mig in hit direkt Iram startade den här sidan Skrattande

haxanne
0

Jag har varit på ett amerikanskt forum sedan 2004, trivs där men har från och till letat efter ett svenskt forum som verkade seriöst. och nu har jag hittat hit, allt i sinom tid som man säger.Skrattande

varulven
0

Välkommen och hej!

Jag tror du kommer trivas här, det gör jag i alla fall :) folk är otroligt trevliga, hjälpsamma och förstående här.

anmaba
0

Välkommen hitGlad

Idun
0

Hej och välkommen! :)