Komma igång igen?
Hej, nu var det ett tag sedan jag höll på med magi men igår tog jag och "dammade av" mina magiska ting. Jag skulle behöva lite hjälp på traven då jag aldrig riktigt har veta hur jag ska gå till väga med dem. Jag känne ett starkt band till de flesta av mina saker, jag har provat på att spå med både min tarotlek och mina runor, min pendel ger utslag då jag ställer frågor och mina stenar känns varma och hemma i mina händer.
Men som sagt så behöver jag lite tips om vad jag kan göra med dem, var så länge sedan jag höll på med detta och jag har aldrig riktigt vetat hur man gör med detta då jag inte har haft någon som kunnat undervisa mig så nu vill jag gärna ha lite tips om bland annat rening, riter o.s.v. på nybörjarnivå.
Någon som kan och vill hjälpa mig? 
Göra med dem?
Divination använder man oftast när man behöver svar på en fråga, insikt i en situation från en gudomlig och högre makt. En sorts vägledning. Idag är det i o f s vanligt att många ser det som om de kommunicerar med sitt eget inre jag.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Ehm… Vad är divination? 
Divination är samlingsnamnet för alla metoder för att spå i framtiden, dvs bland annat de tarotkort och runor samt pendeln frågar om. De är ju alla hjälpmedel för att spå i framtiden med.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Aha (I) DÅ förstår jag =) Tack! =D