Häxor iFokus

Häxor

Etiketttarot-och-spådomskonst
Läst 5146 ggr
Rovanja
1

Spå i ögon?

Kan man spå någon genom att se in i dess ögon?

Se hur gammal själen och liknande… kanske gamla händelser?

evrekaw
0

Har träffat en homeopat som kan diagnosticera via ögat så det är väl möjligt att det går att se mer än så…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Ceriadwen
0

Jag träffade en healer som kunde detta. Det var en ganska kraftfull upplevelse, men jag kan inte direkt bedöma sanningshalten i det hon sa. Kanske sa hon bara vad hon trodde förväntades av henne, men det var ändå trevligt att höra.

Casiopeia
0

Iris/Ögondiagnostik är häftigt. Jag och min mamma träffade en gång en homeopat som såg en hel del intressanta saker i våra ögon. Det var många år sedan nu och jag kommer inte ihåg allt, men jag minns att hon kunde se att jag rammlat och skadad ett revben när jag var liten, att både jag och min mor hade anlag för struma och att mamma genomlidit en svår förlossning. Det stämmde väldigt bra. Jag har ett deformerat revben som jag hade ont av hela min uppväxt och min mamma har sagt att jag en gång föll ner för trappan som barn och slog i där. Mormor har struma så det ligger i bådas anlag och min mor hade en svår förlossning när hon födde min bror.

Träffade en gång en kvinna som berättade att hon gått en kurs i ögondiagnostik. Hennes man var mycket skeptiskt lagd och började predika om humbugg när hon kom hem. Hon tog då en grundlig titt i hans ögon och sa att han hade en influensa på gång vilket han naturligtvis bortförklarade med att han kände sig kärnfrisk. Dagen därpå låg han däckad i feber och fick erskänna sig motbevisad… :-D

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

stjernblomman77
0

Ja vissa spår genom att se i ögonen och får fram känslor och tankar men själv vet jag inget hur man gör. Man måste nog ha förmågan/gåvan att kunna se.

Marah
0

En vän till mig är väldigt duktig på att "läsa av" människor genom att se in i dennes ögon. Väldigt intressant Flört