frågvis bör man annars förblir man undrandes
jag har en fråga…delvis hur kan andra människor se eller märka på någon annan att de har en typ av förmåga? Hur övar man upp sina förmågor eller tar reda på dem man har?
Sen undrar jag även om det finns någon/något bra sätt att få in lite posetiv energi och tur och lycka i sitt liv finns det någon bra ört elller något bra tips hur man skall gå till väga tacksam för svar
Idag är det ganska vanligt att man får höra att man har en förmåga när man besöker en seans, vänder sig till ett medium och liknande och det är inte alltid så att det stämmer i alla lägen tyvärr.
Samtidigt, visst kan det vara så att en person som "ser" kan se att du bär på en förmåga. Men du borde ha märkt av det själv. Det är ganska vanligt att förmågan är ärftlig men även personer som varit med om trauman och som varit nära döden kan plötsligt få dem.
Om man inte redan har gåvan så kan man öva upp sig till en viss del. Även om man är född med den så kan det behövas träning och vägledning.
Det finns en massa olika sätt att få positivitet, tur och lycka i sitt liv men det är svårt att ge ett bra råd när frågan är så allmän bara :)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
okej tackar:)
om jag säger att mer tur i pengar och jobb ? finns det något du kan ge tips om då?
Jag kan ge tips på några örter som används för att dra till sig tur, lycka och framgång i jobb, t ex kryddpeppar, basilika, Kanel, patchouly.. osv
Bäst är om du funderar lite på varför du behöver mer tur med pengar och i jobbet. Kanske det är något annat som står i vägen och att det är där du ska använda magin istället.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax