Häxor iFokus

Häxor

Etiketttarot-och-spådomskonst
Läst 2701 ggr
Zartha
0

OH-kort

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Två kortlekar om 88 kort vardera - en med bilder, en med text.
(Rama in ett bildkort med ett textkort och utforska styckets innebörd).

Någon som använder dessa OH-Kort?

--------------------------------------------------------------

ObestämdFörst när vår hjärna ser ett mönster och en aha-upplevelse kommer ur det påstådda, sker en klang mot den egna erfarenheten och kunskap uppstårFörvånad

Zartha
0

Är de ingen som använder dessa OH-kort?Förvånad

--------------------------------------------------------------

ObestämdFörst när vår hjärna ser ett mönster och en aha-upplevelse kommer ur det påstådda, sker en klang mot den egna erfarenheten och kunskap uppstårFörvånad

fridelfina
0

Kanske de huserar mer på andlig eller personlig utveckling? Jag har stött på dem på så sätt att jag är medveten om att de finns och hur de ser ut, men inte så att jag velat ha dem i min ägo direkt. Hur använder du dem?

BiGavia
0

Har också varit i kontakt med dem, men kort har ännu inte fallit mej i smaken…eller de har inte talat till mej. eller Hur jag nu ska vända på det.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Vekka
0

Jodå, jag har oh kort, jag tycker dom är underbara, men jag har inte lagt dom på länge, men har tänkt mig att jag ska börja med dom igen när jag känner att tiden är inne :)

stjernblomman77
0

Själv har jag OH-kort men vet inte riktigt om jag gillar att spå i dom för det finns en del obehagliga läskiga bilder i och de har inte talat till mig i bilder. Kanske behöver jag träna mer på detta.