Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 3989 ggr
lightseeker
0

häxträff i götet

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

vem är intresserad av en fika i götet? kanske kan bli någon ny kontaktyta, inför höstdagjämningen tex.

Frida97
0

Fan vad kulGlad Jag och mina kompisar bor i göteborg och vi är…

silverhuldra
0

jag bor inte i Göteborg, dock i Dalsland om möjligheten finns å det inte krockar med allt annatFlört så skulle jag gärna vilja komma.

Mvh. Silverhuldra

lightseeker
0

kul med flera intresserade, en lunch kanske passar bättre om man far ända från Dalsland då? silverhuldra.

silverhuldra
0

ja det skulle nog vara ett bättre alternativ, speciellt om jag ska kunna ta mig hemm oxå Glad

Mvh. Silverhuldra

CherryLenore
0

Kakmonstret vill äta alla kakor!!!

lightseeker
0

jaa, om kakmonstret "cherry leno" vill komma med för kakfrosseri, så kan vi ju också kika in på villa villerkulla, där tar de 50 kr (har jag för mig) för en kak-buffé.

Så nu skall vi bara komma överens om en lämplig datum, för träff.

Själv hade jag planerat att ha halloween-firande här, som brukligt är, när den tiden infaller.

Då är naturligtvis ni välkomna också, men om jag inte minns fel så infaller detta den 31 oktober och då kanske ni är upptagna.

Är en helg bättre, än andra veckodagar?

silverhuldra
0

en helg passar mig bäst, efter som jag jobbar heltid och sen ska ta mig fram och tillbaka.

Mvh. Silverhuldra

CherryLenore
0

#6 Det låter som ett smärre himmelrike! Dock bor jag också utomsocknes och har lite begränsade möjligheter att ta mig til götet för tillfället :/

Astraea
0

#6 Aaahh, din fresterska där!! Kakbuffé… ah men åh!! Jag ska ju som bekant ner till Götet under bokmässan men tyvärr kommer jag bara ha kvällarna lediga.

Kakbuffé och häxträff måste verkligen vara en ultimat blandning..

[wylga]
0

Synd att man bor så långt bort. Göteborg och kakbuffé och häxträff låter annars för bra för att vara sant.

pelle1234
0

Jag skulle kunna tänka mig att komma beror på när det blir av!

Praefatio
0

Är också lite sugen :)

lightseeker
0

men så trevligt, vi blir bara fler och fler.

Är helger ok, för alla då?

pelle1234
0

Denna helgen kan jag antagligen inte i så fall nästan passar bättre

silverhuldra
0

jag kan varken denna eller nästa dock, för mig är det väldigt beroede av hur min man jobbar och han jobbar inom vården…… men ge förslag så får jag kolla upp det hela.

Mvh. Silverhuldra

anderssonfanny
0

Det skulle vara trevligt! Har ni haft fikan än?

lightseeker
0

nej inte haft fika ännu, jag har bara bett ev. intresserade att tala om när det är möjligt för dem att delta.

Så nu lägger jag fram mitt förslag: lördag den 2/10 kl.14:00, så skall vi träffas för: lunch och ev. även fika för de som så önskar.

Var vänliga att bekräfta deltagande, per privat meddelande till mig här, uppge även mobilnr, (samt namn IRL), så att vi kan nås vid ev. förhinder, glöm inte att avboka om du får förhinder, mitt mob.nr, kommer att skickas till er, dagen före, annars nås jag via denna sida, fram tills dess.

Ev. nytillkomna naturligtvis också välkomna.

L.

lightseeker
0

om det är fler som vill delta så vv. och sänd mig meddelande här och bekräfta ert deltagande, så att jag vet om det förseslagna datumet passar

lightseeker
0

ni andra som har visat intresse, skall ni med så får ni höra av er, för att få övrig info nu.

Praefatio
0

Jag kan tyvärr inte komma på lunch, har inte råd. Däremot är jag gärna med och fikar efteråt!

lightseeker
0

Naturligtvis Praefatio, skickar dig mer info nu.

lightseeker
0

Nu börjar det närma sig, vårt planerade möte, så om det är några fler i närområdet, V:a Götaland, så hör av er för att få info om träffen nu.

lightseeker
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

dryga veckan kvar, om någon mer vill haka på:

lightseeker
0

imorgon bär det av, vi tar oss i flygande fläng mot mötesplatsen.

Välkomna ni intresserade.

Vi ses vid landningsplatsen och vid utsatt tid, höst höst på er:)

silverhuldra
0

Något jag verkligen ser fram emotSkrattande

Mvh. Silverhuldra

lightseeker
0

du kom, vi sågs, vi blev vinnare bägge två.

Tack! för trevligt umgänge.

För övrigas upplysning så kan jag meddela att det blev shoping, lunch, mycket prat och en liten årsgång i en bronsålderslabyrint.

Väl valda umgänges-ämnen:)

silverhuldra
0

Tack själv för en jätte trevlig dag.Glad

Och för er andra…… ni missade något Flört

Mvh. Silverhuldra