Häxor iFokus

Häxor

Etikett: tarot-och-spådomskonst
Läst 3479 ggr
Mauo
0

Hjälp med att hitta!

Hej!

Jag köpte för länge sen (minns inte alls var eller när), Ett fint, enkelt pentagramhänge, där ena sidan är blank och andra lätt mönstrad.

Jag hade den på en läderrem som gick sönder så jag hade den löst i ett blått träskrin ett tag. Nu har jag flyttat lite fram och tillbaka mellan rum med mina möbler (som skrinet låg i). Möblerna är tömda och pentagramet finns inte längre i skrinet.

Jag saknar det nåt otroligt och om någon som kan och vill skulle kunna se om ni genom siande kan hjälpa mig hitta det, skulle jag bli evigt tacksam!

/Mauo

Praefatio
0

Rent generellt brukar man få bättre såna här svar på "Övernaturligt" än här :) Prova där!

Mauo
0

jo jag har skrivit där med. Blev direkt flyttad till inlägget "Borttappat", som ett svar alltså, och jag får en känsla av att folk inte kommer se det bland alla andra efterlysningar..

Folk här är så otroligt begåvade så jag hoppas på att nån kan hjälpa mig..

[Lady-Oona]
0

Jag testar….upplever en byrå som har flera lådor, kanske fler än vanligt. Det ligger viktiga papper i samma byrå, ser också kurvert.

Jag upplever att du hade det på dig vid nån fest och sedan lagt det ifrån dig i byrån….

Nja det blev ju inte så mycket men kanske att du får inspiration att leta vidare i alla fall.

Lycka till!

Mauo
0

Tack för tipset! Har letat igenom alla byråer i huset men utan resultat. :(

Men jag ska fortsätta leta med det du skrev i åtanke.

Jag ber alla om men hjälp, snälla, ge det ett försök!

Jag hade en upplevelse igår då jag letade, hur jag såg  pentagrammet framför mig. De kom flashande bilder på de ställen jag vet att det har varit, sen flöt det bara runt i luften och det kändes så pass tydligt att jag trodde jag kunde röra det.

Men tyvär är det fortfarande borta så jag vädjar om hjälp. Känner mig alldeles förtvivlad…

Carlo
0

#4 Jag kan testa. Jag är ny med "hittandet" men med framtidssyner så är jag lite bättre.
Hmm, jag ser ett mörkt ställe. Under en möbel som är "naturfärgad" alltså trä..
(Hoppas att det går bra nu. )

Du kan använda en formel, här får du en: väktare över försvunna ting, lyss till mig och sök omkring. Genom eld och vatten, luft och jord, finn det jag söker och lyckan är gjord

Lycka till

Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus

sannixan
0

hej.när saker försvinner så är det inte meningen att du skall ha dom längre.dom har gjort sitt uppdrag.köp ett vackert nytt pentagram till dej själv.men om du vill fortsätta leta så ska du kolla i ett par byxor som du hängt undan.ett par jeans tror jag att det är.i högra framfickan.

kram sanna