Häxor iFokus

Häxor

Etikett: drömmar-och-drömtydning
Läst 4739 ggr
Natal88
0

Dröm om häxkurs och fest.

Hej!

Jag har tendenser till att dagsrömma och ibland somna på dagen hemma, speciellt när jag är sjuk.

Idag är en sådan dag. Jag är lite lätt förkyld och vädret har varit helt underligt, men endå fascinerande.

I vilket fall som hellst så somna jag i min inglasade balkong.

Då drömde jag en härlig dröm!

Jag drömde om att "häx magi" var mer öppet. Att en dag var det några erfarna häxor som kom till till oss en lagom varm sommar dag.

Dom kom till vår baksida (jag bor i lägenhet och vi har en ganska fin baksida som känns ganska bra, de e berg, växter och en stor gräsmatta typ.)

På vår baksida så hade dom undervisning om häx konst. Detta var öppet för alla som var intresserade! och jag såg massa barn och ungdomar, men det fanns även en del vuxna och även äldre som var intresserade.

Alla hade typ en slags midsommarkrans och vi fick lära oss lite ritualer och sedan firade vi alla sommaren och hyllade solen den dagen, då solen stod ganska högt, och vi tackade moder jord för all grönska hon givit oss (det såg vackert ut) sen tacka vi även de övriga elementen.

Det kändes så verkligt och så underbart. Det var som en glädje fest och samtidigt fick alla lära sig grunden om häxkonst och hur god och fascinerande den kunde va!

Dessutom var den gemenskapen där jätte trevlig! alla var glada och trevliga och man fan sig nya vänner.

Allt var så positivt och härligt. Glad

Natalie Andersson

WhiteWizard's katteri

[wylga]
0

Det låter som en underbar dröm. Verkligen sådant som man vill uppleva i verkligheten också. :)

hexsan
0

Såna underbara drömmar kan man spara på i många år och gotta sej åt när allt annat är trist…

#1 Är inte drömmen en del av verkligheten? Glad

Bodvar
0

Men det är väl sådant man har varit med om i verkligheten (den fysiska). Massa människor på en sommaräng, undervisning i trolldom, dans och glädje. Rätt vad det är ska du se att det du drömde var en föraning om något du kommer att uppleva.

[wylga]
0

#2 Jo, det beror nog på vad som räknas som verklighet. Jag skulle gärna kalla drömmar för en slags verklighet men många blir ju så förvirrade då. ^-^

Natal88
0

Jo, jag tror också att det är något mitt under medvetna har plockat upp och lagt ihop. (pusslat ihop saker jag upplevt på något vis).

Ja hoppas verkligen att det kommer att ske och att jag får uppleva det fysiskt också! Flört

Natalie Andersson

WhiteWizard's katteri

[trumman]
0

#5 En gång hade jag också en sån dröm/vision. Så jag fixade en träff! Den blev en till träff, och ännu en och ännu en och änu en och ännu en…

Enda sättet om man inte bara vill gå och hoppas att ngt ska bli klart och landa i knät på en ;)

Sätt igång och fixa - så skaru se att du snart lever din dröm!

Natal88
0

Ja, det låter ju faktiskt som en idé =)

Dock får jag vänta lite.. då jag har ganska mycket för mig vid sidan av just nu.. men fram igenom hade det ju varit en väldigt bra idé =)

Natalie Andersson

WhiteWizard's katteri

spindelfot
0

Eldsjälar behövs och är alltid givande och välkommet! Kör på!

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Alwyn
0

Åh låter som en underbar vision! Kör på, låt det bli fysisk verklighet….jag skulle vilja komma. Glad

Natal88
0

Vi kanske kan göra ett sommarfirande till sommaren Flört

Natalie Andersson

WhiteWizard's katteri

Alwyn
0

Låter toppen! Var bor du i landet?

Natal88
0

Jag finns på västkusten, Uddevalla Glad (8 mil norr om Göteborg)

Såg på din personliga sida att du e uppfödare av ragdolls också,

visar sig vist att vi har några saker gemensamt. Flört

Har precis startart uppfödning och hoppas på att min katt får kattungar i slutet på November =)

Jag ansökte om stamnamn för ett tag sen och för inte så länge sedan fick jag mitt stamnamns bevis. Jag fick SE*White Wizard's Flört

Natalie Andersson

WhiteWizard's katteri

Alwyn
0

Gud så kul för dig. Jag har dock just avslutat min uppfödning. Hade två kullar i vintras och nu blir det inte mer. Men hojta till om du vill ha stöd och hjälp. Vore kul att se vad för kisse du har. Bilder och stamtavla och så.

Glad

TheWitchSpirit
0

Gud så härligt & roligt det låter! :)

Natal88
0

ah, ok. Men de gör jag Flört, försöker få ordning på en hemsida, så förhoppningsvis får jag den klar snart Glad

Natalie Andersson

WhiteWizard's katteri