kan någon se min kanin?
Min älskade dvärgvädur Wilma blev stulen i Juli.
Är det någon som kan ser vart hon är nu och om hon är vid liv ?
Sen undrar jag om någon kan se vad som hände när hon blev stulen..
Kan skicka med en bild oxå, säg till om det behövs.
Älskar och saknar dig wilma<3
Jag visste inte i vilken tråd jag skulle läggat i :(

Ingen:( ?
Jag tror att Övernaturligt iFokus kan vara en bättre sajt för den här sortens frågor. 
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 

#2: jo jag vet, skrev det där, men dom sa att jag skulle skriva här och på insidan med..
Okej
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Gå vidare.
Skaffa en ny kanin.

#5: Så lätt är det faktiskt inte..
Jag har en till kanin.
Ok, för att kunna hjälpa vill jag att du svarar på några enkla frågor:
1. var var den då den blev stulen?

#7: 1 svar: På våran altan.. Den är inglasad. hon var i en innebur där.
kaninen rymde
Eller dog, och mamma och pappa slängde den på tippen utan att säga ngt?
Men trumman. Ja realistik men FY vad känslokalla ni är! Lite mer omtanke även om det ni säger kan lika gärna vara sanning. Men de tycks ju väldigt kallt utav er att skriva så blunt och rakt till någon som försöker be om hjälp där den kan hitta den.
Människor behöver ibland få saker inlindade.

Ja jag håller med, Trumman då detdär var väl lite onödigt va? Du brukar ju vara en omtänksam man som vill hjälpa dina medmänniskor tycker jag.
#0 Jag hoppas du hittar din vän, eller att den iaf har det bra. *tröstkram*

#10: :( ..
#12:TACK!
#11 Människor behöver ibland (för det mesta faktiskt) få höra saker helt utan inlindningar och socker också.
Jag säger saker som jag ser dom; och det var faktiskt just det som efterfrågades i OP.
#14 Jo kanske. Men man kan alltid säga det på ett trevligare sätt.

hur säger man på ett trevligt sätt att man tror att någon dog? skumt värre!

Jag VET att dom inte slängt henne..
Då skuulle de inte varit så engaskerade som de är !
De ringde polisen, och allt !
Det var ju deras kanin oxå, de gillade henne med! .
Kaniner är skickliga rymmare. Var burdörren öppen eller stängd? Finns det något sätt som denne kan ha tagit sig ut på egen hand?
Annars finns alltid möjligheten att någon har stulit henne, och då blir det genast mycket svårare.
Hoppas att ni hittar henne igen.

#18: nej, det vaar så mcket saker på HELA trädgården som inte ett djur kan bära ut från altan..
Inga grävda tunnlar i marken?
Kaninen är inte död, men jag har lite svårt för att lokalisera den.
Kram!

#20: hon var som sagt i en inne bur på altanen..
Orkar inte förklara allt nu, men flera kaniner har blivit stulna här.. Varav min kusins kanin blev halshugen.
Ståt i tidningar oh allt,..
Minns när jag bodde några år inne i stan och jag hittade en död kanin utan huvud vid ett skogsparti mellan höghus. Tyckte det var ganska olustigt tills jag kom på att lodjur och katter (ja, en del katter kan faktiskt t o m ta harar) gärna biter av huvudet först. Bara en tanke..
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax

#23: Man såg Hur "fint" skuret det var..
Det ser ganska fint ut efter ett Lo också, men med det vill jag inte säga att det behöver vara det i det här fallet :)

#25: finnns sånna i motala? Östergötland? :O ..
Katt eller räv har ni kanske? Men vad vet jag, det är kanske bra mycket vanligare med människor som skär halsen av husdjur där du bor 

#27:: ja, tror tyvärr det :( ..
Finns det några vittnen, någon som sett något, någon misstänkt? Hur länge sedan var det som något hände sist?
Se #5.