Statyer
Hej,
är det någon som vet något bra ställe man kan köpa vackra statyer av gudinnor (letar efter Artemis) gärna online? har letat som en tok…

Witches don't get mad, they get even.
Innan du fortsätter att söka som en galning:
Är du säker på att det är en staty du vill köpa?

… vad heter det då? Skulptur? :P
#1: Danke. :) Varför hittade inte jag sånna där sidor för? :P

Staty eller skulptur? Strunt i det, du vet väl vad du vill ha.
Lycka till!
En staty är nåt man har i en park till exempel. En skulptur kan ju också vara stor. Är det en bronsfigur, porslinsfigur? En statyett är mindre, men jag googlade på det och hittade väl inget matnyttigt. Försökte med gudinnestatyetter exempelvis samt -figuriner - men nej. Försöker förtvivlat komma på vad en lämplig bordsprydnad skulle kunna heta. För du vill väl ha figuren inomhus på ett bord/altare? Ett förslag är att googla på artemis + en massa bra uttryck du kan komma på figur, prydnad rubbet. Men jag har försökt med lite olika alternativ och då breddat mej och skrivit gudinne… Kommer en del arkeologiska fynd bl.a. Tror att ditt sökande blir svårt, inte ens artemis försäljning ger napp. Eller gå igenom bilderna som kommer upp när man söker på enbart artemis!
Tänk och var påhittig, och lycka till!
Och nej, idag ville jag inte vara petimäter utan bara hjälpsam. Om man söker på fel ord, så kan det ju vara en förklaring till att man inte hittar det man söker…
#7 From now on I will only google in English!

#6 Ja, jag tänkte ha den på mitt altare, så den ska ju vara i lämplig storlek. Jag sökte också på massa olika kombinationer med hittade ingenting vettigt, men jag fortsätter min jakt :) tack för hjälpen :)
#7 Tack :)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax