Anden i glaset.
Är det nån som kan hjälpa mig med anden i glaset? Jag behöver bara hjälp med om hur man gör det!
Det vill jag bestämmt avråda dig ifrån..Då man kan locka till sig andar eller väsen som sedan kan bli mycket svårt att bli av med.man öppnar dörrar helt enkelt och välkommnar vem som helst att stiga på.Finns att läsa om en som har fått stora problem angående detta på övernaturligt…Du gör naturligtvis som du vill men jag vill bestämmt avråda dig…
Nemen det där med och öppna dörrar man sk aju så klart göra en cirkel 
hjälper inte..läs läbbigt angående andar..på övernaturligt där har vi en thej som ber om hjälp som har råkat illa ut pga detta och ber om hjälp…
kan du skicka lännken??
du bara klickar på Övernaturligt på Fler sajter..
finns inte "( !!! letar o letar
finns inte. asså läbbigt angående andar!

på övernaturligt är den upputtad nu så läs och begrunda!

Andarna är oftast snälla men det gäller att veta vem som kommer och hur man ska hantera det.
Det finns de andar som inte är så snälla som passar på att visa sig för någon som inte är tillräckligt försiktig.
Ni kan också läsa och skriva mer om andar på andlighet.ifokus
Ha de!
Avstå från detta. En erfaren spiritist berättade för mig att de andar man kommer i kontakt med är sk osaliga andar, dvs andar som inte hittat till den andra sidan utan irrar omkring utan ro. Ofta är osaliga andar sådana som gjort mycket ont under sin livstid. Vill du verkligen ha kontakt med sådana andar?
Rätt skirr…kunde inte ha sagt det bättre själv…men just så är det..

Jag tycker att alla de här trådarna om anden i glaset hör hemma på http://overnaturligt.ifokus.se/
Att kontakta den andra sidan är ingen lek. Det är inte heller det första man gör om man inte har koll på hur man öppnar och stänger portarna till den andra sidan. Liksom om man inte vet hur man hanterar oönskade energier och andar.