Väktare
pratade med ett par vänner i Sthlm om "häxkonst" osv, och jag har något som man kan tycka e lite egendomligt!
av någon konstig anledning så kan jag bota huvudverk, om jag fokuserar mig riktigt hårt så brukar det gå!
varför kan jag detta, jag tror inte på nått speciellt eller något annat som har med detta att göra!
Någon som kanske vet?
Varför frågar vi alltid varför? Varför du kan är oviktigt.
Bra att du kan, är det dock. Fortsätt med det bara!
#1 Skratt! Håller med dej.
Kanske frågan kommer sej av att vi lever i en tid då "vetande" går före tro?
Eller kan man ju bli så fascinerad över allt som faktiskt är möjligt att man vill veta allt, även varför.
Men sen kan man ju också tänka sej att "därför" kan komma att förminska, fördunkla eller förfula den vackra förmåga man har. Kanske bättre då att leva i lycklig visshet om sin gåva men i ovisshet om dess ursprung?
Lyllos dig!!! Jag skulle gärna ha den gåvan, övar och önskar…. Ta vara på den !!
Gör hellre fel än inget alls.

visst e den bra.. funkar dock inte på mig själv vet inte om jag har svårt att fokusera då eller nått..
ja jo visst e det en bra gåva att ha och så .. men man känner sig lite weerd speciellt när vänner frågar en osv!!
Fungerar din gåva på migrän också?
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax

vet inte har inte testat den i den utsträckningen .. hur så?
Var bara nyfiken. Inte mycket som biter på migrän och många lider svårt av det.

Den kan ju alltid tränas upp. Att kunna bota huvudvärk är ofta en bra grund till att lära sig bota andra saker.
Som Trumman säger. Skit i varför. Gör det bara. Varförandet kan du ägna dig åt längre fram.

Om det visar sig att du kan lindra migrän så hör av dig, jag lever med fanskapet och har själv inte hittat något bot.
Jag har också ett mindre helvete med migrän och medicinen hjälper bara enstaka gånger :-/ ..så fortsätt du att utveckla din gåva :)