magic spells
funkar sidorna spellsofmagic.com och spellsandmagic.com??? det finns väl inga onda spells där va?
Skulle väl inte kalla dem onda, men det kanske inte är något man ska försöka sig på om man inte vet vad man sysslar med.
Intressanta sidor i övrigt. 
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Finns det inga bra Svenska lliknande hemsidor??

Asså generellt om du tar från andra för att ge till dig eller att du kränker andras rättigheter så kan de väl anses ont. ex en kärleksformel för kärlek om du gör en formel för att hitta en kärlek bor inte ses som ont men om du svingar någon att älska dig är de ont. Bara som exempel..
Världen är väl så skapad att man i någon form måste ta från någon/något annat för att ens överleva.
Att göra en allmän kärleksbesvärjelse måste väl om man tänker efter lite vara minst lika tvingande som en besvärjelse riktad mot en speciell person i så fall.
De flesta människor besitter oftast någon sorts känsla för vad som är rätt och fel och ett någorlunda sunt förnuft och därför behöver inte dessa moralkakor serveras så fort det blir tal om besvärjelser, speciellt inte på ett forum riktat till häxor.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax

Javisst sunt förnuft.

jo det finns en del onda spells men då står det oftast "svart magi" i den här lilla rutan.
jag tror inte att alla på den sidan funkar, nästan inget har funkat för mig på nån av sidorna, bara en del vill säga lite.
men jag kanske måste studera ämnet mera, jag kanske helt enkelt bara gör det på fel sätt
Jag rekomenderar att skriva formlerna själv… de blir mer personliga och "känslorna" bli starkare… skulle en formel som du själv skriver inte fungera. du har en annan kontroll på vad som kan vara felet.