ett tecken?
jag funderar… jag har på senaste tiden hamnat i en lite trasslig situation med en kille. Sedan sist vi träffades har vi inte pratat eller hört av varandra alls, det har nu gått en vecka sedan vi sist sågs.
Den här killen vet jag inte vad jag vill med, jag vet inte om jag vill eller om jag borde ha honom i mitt liv. Han har ett ganska udda namn för att vara svensk. Det här är det underliga, under tiden då vi inte hörts av (den senaste veckan) har jag sett, läst och hört hans namn flera gånger om dagen. Namnet har varit med och nämnts i flera tv serier och filmer jag sett samt stått med i tidningar och jag har fått syn på det lite här och var.
Jag börjar undra om detta är något slags tecken på att jag borde höra av mig till honom? att han borde finnas i mitt liv…
Vad tror ni?
Det är det nog bara du som vet ;)
Kan ju vara han som sänder ut detta också… allt är inte tecken från ovan ;)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Ibland ser man och hör man sånt som man går och tänker på också, och tillskriver en "magiskhet" till det som inte finns.
Men ibland ÄR det genuina synkronisiteter (heter det verkligen så??) så det gäller att lära sig skilja på de två.
#2 Synkronicitet, synkroniciteter. :)
~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

testa och se! :)
#3 Danke!