Häxor iFokus

Häxor

Etikettmånen
Läst 2719 ggr
Simsan
2010-01-30 20:50
0

Fullmåne

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fullmåne idag, ska ligga där nere och sova( då ser man den rakt ut genom fönstret)  ^^

Ps: vad e det som e så himmla speciellt med den, kan stirra på den i flera timmar  :P

Skogselva
2010-01-31 13:49
0

Ingen aning, men känner likadant. Fullmånen är så [adjektiv som inte finns].

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Vargflickan
2010-01-31 14:26
0

Denna månad sägs månen vara "störst" på hela året, för att den ligger några tusen kilometer närmare jorden eller något sådant. =) Den är fantastiskt! Tyvärr dåligt väder hos mig… Någon som fick en fin bild?

When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu

Skogselva
2010-01-31 15:14
0

Tyvärr inte, min kamera inte är tillräckligt bra - det blev bara svart. Gråter

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Simsan
2010-01-31 22:52
0

Fik ingen jag häller, men igår va det lite halv målnigt men somnade endå i ljuset av den :)

MagicGirl
2010-08-04 01:05
0

jag vet inte men jag håller med, man kan stirra på den timtal.