lokatten i min dröm..
i förrgår drömde jag en rätt konstig dröm, och jag har inte kunnat sluta tänka på den sedan dess.
Det va så att i drömmen gick jag och en kompis till mig (jag kände att det va en vän till mig i drömmen, men jag har aldrig träffat personen i verkligheten) på gångvägen i Ramsele, det var sommar och varmt i drömmen och vi gick och småpratade. Lite längre fram på gångvägen,halft nere i diket brevid en björk ligger det en hund och tuggar på en trädgren, hunden var vit och brun med lockig päls och min kompis går fram och tänker klappa hunden.
Jag tar då tag i kompisens handled för att hindra henne ifrån att klappa hunden och säger något i stil med att "nej klappa inte hunden, den kan bitas och ägaren står och kollar i fönstret. Vi fortsätter gå" jag släpper henne och vi börjar gå igen, när vi har tagit några steg så uppenbarar sig en lokatt framför oss på vägen. Vi fortsätter gå framåt, tänker inte på lokatten som går mot oss, när vi passerar den så vrider den upp huvudet mot mig och stirrar mig rakt in i ögonen, jag stannar och vändermig och fortsätter kolla katten i ögonen och tänker typ "vad vill du?" (det känns som att jag försöker kontakta lokatten via telepati elr nånting). Katten stannar borta vid den tuggande hunden och dom börjar sniffa på varandra, och då får jag panik för jag tror att lon kommer att attakera hunden så jag springer fram till lokatten och stannar och kollar (plötsligt hade paniken försvunnit) sedan så sträcker jag fram handen mot lokattens huvud och nuddar vid hennes öra (jag älskar katters öron, vet inte varför eheh :3 ) hon kollar mig då i ögonen igen och jag släpper hennes öra, sedan typ, out of nowhere biter hon mig i handen! Det konstiga är att hon biter så att det blir märken i handen efter hennes hörntänder men det gör inte ont alls, hon biter samtidigt som hon kollar mig i ögonen. Sedan släpper hon greppet om min hand och hoppar upp i ett träd och försvinner.
Efter det blir drömmen helt vanligt drömdravvel som jag inte kommer ihåg, och det roliga är att nu i morse så drömde jag en dröm om .. någonting, men plötsligt sitter samma lokatt som jag drömde om i förrgår i ett hörn i det rum som jag är i. Hon kollar på mig och jag kollar på henne och sedan kliver hon upp och går lungt ut ur rummet och sedan va det ingenting mer med det.
Det jag undrar är typ.. vad tror ni att hon försöker säga mig? Jag vet inte men det känns som att hon typ övervakar mig eller något liknande ( jag vet inte varför jag kallar henne för "hon" heller. Det bara kändes i drömmen som att det var en lo flicka ;) )
när jag läser det här så får jag känslan av att du ska passa dej för något, fråga inte varför eller för vad för jag har absolut ingen aning 
#1 jo jag får också lite utav den där "varnings känslan" när jag tänker på min dröm…
putt
putt
haha putt igen.
skulle det inte kunna vara mitt skyddsdjur eller liknande? Har drömt flera drömmar om denna lokatt efteråt också men de har inte varit lika intensiva som dom som jag skrev om ovan :s