Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 2360 ggr
Puzzel
0

Någon som kan något om drömtydning ??

Jag hade en dröm för ett tag sen som jag undrar lite över om den betydde något eller om det bara var bearbetning ?! Har ju hört att vissa saker i drömmar kan betyda vissa saker som vatten har med livet att göra mm.

I min dröm är vi på vattnet på nån båt, sedan är vi plötsligt i vattnet, vi simmar och har kul tills plötsligt vi inser att det är en haj vid oss en vit eller tiger haj, jag försöker få ihop mina barn som simmar runt mig min pappa är med och min mamma plötsligt när min pappa ska hjälpa min ena son upp på båten dras han ner under vattnet alla skricker plötsligt är det ännu mer folk runt omkring och båten är typ en färja, mamma skricker och frågar om vi kan se pappa, jag försöker titta under vattnet men ser inget i samma ögonblick vaknar jag. Betyder denna dröm något eller är det något annat i mitt sinne jag behöver bearbeta. ??Generad

ikna
0

Vatten brukar symbolisera känslor och båt kan stå för att vara i livets båt. Hajen är ju ett farligt djur, men vad betyder haj för dig? Din pappa och son är dina manliga sidor och din mamma och du är dina kvinnliga sidor. Att dras ner under vattnet kan stå för att dyka ner i sina känslor….

Puzzel
0

#1 Jag är farcinerad men samtidigt rädd för hajar så kanske har drömmen något att göra med att jag måste jobba med mina känslor i något som rör familjen som jag är rädd men samtidigt "farcinerad" av. Som att min pappa är sjuk och jag är rädd att mista honom då han varit ett stort stöd för mig och barnen speciellt mellan sonen som han i drömmen räddade ????

KarolinaNowak
0

Du lyckades tolka den bra själv. Det är alltid ens egen tolkning som stämmer, om inte den andra personen i fråga sig känner dig mycket väl. En dröm kan nämligen betyda olika. Och vi kan inget mer än vägleda dig, ge dig vår egna tolkning av drömmen, och kanske känner du igen dig i något.

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

ikna
1

#3 Jag kunde inte sagt det bättre själv! 

#2 det verkar som rätt tolkning.

Puzzel
0

Tack för hjälpen ibland vill man bolla och se om det man tror kan stämma och vad är bättre än att bolla med dem som har lite kunskap och intuition.