Min vackra gudinna

Åh, så fin och speciell hon är!!
Ja hon är verkligen speciell och talade till mitt hjärta, jag har lagt in bilder i fotoalbumet där hon står på mitt altare :)

Tyckte också att hon var fin!!
Väldigt fin och uttrycksfull!

Hur stor är hon, Inca?
hon var jättefin!

Mycket vacker! liknar lite en katt.

oj den var jättefin :)

Åh vilken härlig gudinnestaty. Kan man köpa flera och olika på gudinnetremplet?
Tack allihopa för era fina ord om Gudinnan.
Iram: Hon är ca 16 cm hög.
Skogsgubben: Det har funnits några men nu är det bara en till som min fast hon är blå och en terrakotta Cybele skickar en bild på den.
Här är länken till Starchild där de kommer ifrån:
http://starchild-international.com/index.php?cPath=449
ifall ni vill se lite olika statyetter b la. Oljor därifrån finns också på gudinnetemplet står en del om dem på sidan också, själv har jag Gaia-olja, Love, Clairvoyance (spacearomas) och ritualolja. Jaja ni får läsa själva på starchildsidan om ni är lite intresserade. In och kika nu 

Jag vill haaaaaaaaaa *stampar i marken likt ett barn*
Måste man åka upp till gudinnetemplet för att köpa? Vad kostar en sådan där gudinna som du har?

Jätte vacker.. inte fin utan vacker.

Var inne och kikade runt på starchilds hemsida…
…jösses. Jag började nästan dregla över datorn. Där skulle jag lätt kunna spendera alla mina pengar. Men eftersom månaden nästan är slut liksom pengarna i plånboken så blev det i alla fall en liten miniorder. Jag kunde inte låta bli. 
Blev det en gudinna? Berätta nu vad du köpt!!! NU!
Jag drömmer jättemycket när jag använder mig av oljorna till nätterna :)
Min gudinna kostade 400:- men jag vet inte vad hon ville ha för Cybele-statyetten ska fråga på måndag. Jag vet åtminstone en som känner samhörighet med gudinna Cybele här på häxor synd bara att hennes dator är knas får ta och ringa henne.

Nix det blev ingen gudinna. För lite pengar nu när månaden går mot sitt slut.
Intressant att du drömmer mycket av oljorna du använder. Ska kanske prova dem också. Vill prova allt. 
Cybele statyn intresser mig faktiskt inte så mycket, även om gudinnan i sig är intressant.
Någon jag där emot föll för vad statyn av A KWA BA. Den gillar jag. Innana och Moon goddess gillar jag också.

Jag gillar Moon woman, Moon godess, Aqua Sulis Green, Source men mest av allt Naiad.
men alla var fina
Fanns många vackra, men tyckte om den gudinnan som hade en litet bebisstaty i magen ^^
hade cybele vart utan ankhen hade hon fungerat som vilken gudinna som helst, Bast-statyn blev jag klart förtjust i också.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

**Åh!! den var verkligen v a c k e r!! Vill oxså ha!!
**

verkligen en jättevacker gudinna