Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 2301 ggr
RegnKattensGastSvans
2010-05-28 00:48
0

Depression....

Hej! Jag undrar om det finns nån formel för  depression? Jag skulle behöva de.

Vargflickan
2010-05-28 02:09
0

Doktorn är en bra formel :) depression är ett tillstånd som man inte "bara" ska försäka avhjälpa genom formler. Lycka till!

When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu

alwilda
2010-05-29 00:08
0

Det finns ju iaf många örter mot depression som är bra att göra te på, tex lavendel, lind och citronmeliss kvällstid, grönt te dagtid. Enkla att få tag i och milda men verkar ändå bra. Många blomdofter samt naturvistelser verkar som antidepp.

Sen kan du ju faktiskt göra ritualer av formen rensa ut gammal stagnerad energi, det är inte så komplicerat. Rensa hela ditt energifält tex med salviarökelse el med hjälp av rörelser, kraft och andning. Det går säkert att hitta mer detaljerade beskrivningar på nätet. Sänd den gamla energin exempelvis ner i jorden (det blir typ kompost kan man säga) , hämta in ny livgivande energi uppifrån, du kan också avsluta med att hämta stabilserande energi från jorden. Ett slags energibyte helt enkelt, rensa även hemmet, städning, ge bort det du inte använder och släng skräp. Flummigt men jag har iaf aldrig behövt gå till doktorn när jag drabbas av det tillståndet, det finns många sätt, ta gärna hjälp av andra oxå.

RegnKattensGastSvans
2010-06-09 19:52
0

Okej tack så hemskt mycket för svar!  :)

greeneyed
2010-06-24 00:19
1

Skulle rekomendera en doktor. Att dra ut på en depression gör ofta den mycket värre.

Jinaum
2010-06-24 01:30
0

Det jag fick rekomenderat för mig var en citrin så nära solar plexus som möjligt. Jag hade min i bhn ;P

Det funkade bra på mig i alla fall.

dragonstar
2010-06-24 01:49
0

Jag vill gärna oxå ha tipps på fjälpmedel mot deprisjon och ostabilt humör.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.