häxsa i nareten
hej jag vill vetta om de fins några häxsor i nareten jag på landet utan för grastorb
Om du menar staden jag tror du menar så är det ganska nära, men inte på gångavstånd dock.
(Bor utanför Borås)
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
jag pår i grasdorp nara nosepro
#2 Det är nära 
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 

Grästorp? Jag kommer från Vara. Dock bor jag inte där längre. Men kul ändå å "se" ngn från "slätta"
haha jag kommer ifrån Grästorp men bor i Vara :P

Nej gör du! Va kul! Eller ja. Kul är kanske inte ett ord man egentligen sätter ihop med Vara ;) Jag är uppvuxen i Vara men flyttade därifrån efter studenten. Tänk att det fanns/finns fler häxor där än jag :)
Är jag en alldeles ensam sjuhäradbo här?
Ber att få inflika att Vara är närmre än Borås. (Så känner jag mig inte lika ensam
)
#6 jo då. Jag har inte lyckats fly ifrån platsen ännu sedan studenten! Dock till försvar har det väl bara gått ett halvår. Svårt att hitta jobb ju :( Men det är ju lite roligt att veta! Så liten världen är egentligen om man bara kiakr efter och frågar lite

#8 Äh,fly & fly. Vara kan väl vara bra om man trivs där. Så bra som något. Själv har jag blivigt lite Vara patriot sedan jag flyttade.Åker hem på Jordgubbensdag och grejer. Hahaha. Har ju familjen kvar där. Ja,det är sant som det är sagt. Världen är bra liten.
#9 nja känner man ingen så blir det rätt segt. Bitt här i ca 4 eller 5 år och känner i princip inte en kotte. :/
Jag bor ca en och en halv mil från Grästorp.
/neeka
jag vill jana hita en häxa i min older om ni hudrar så är jag 12
#12 Då är jag för gammal, jag fyller 20.
samma här
men din ham sida sejer att du är 19 år
#15 Vem av oss menar du? 
För jag är 19 nu, men fyller 20 i sommar.
#15 jo men jag BLIR 20 iår ;)
jinum mena jag
bor non nara mej
nu har jag flyttat till nossebro är de non som bor dar

Jag känner: TROLL!