Häxor iFokus

Häxor

Etikettdrömmar-och-drömtydning
Läst 8449 ggr
kickan-g
0

Hjälp att tyda

Hej

Jag behöver hjälp med att tyda en dröm som var så tydlig. Jag drömde att min son kom in i sovrummet när jag sov och sa att vattnet var avstängt. jag klev upp och ringde hyresvärden och frågade. Han som svarade sa att det kunde väl inte han veta heller. Jag blev så arg att jag frågade vilket företag han jobbade för så jag kunde ringa hans chef och få honom uppsagd, för jag tyckte han var så otrevlig.

Där vaknade jag och jag var sååå arg. Var även tvungen att kolla om vi hade vatten. Drömmen var så levande.

Kan nån hjälpa mej att tyda den?

Mvh Kicki

[Ackinna]
0

Öh, kanske var det bara en vanlig dröm. Ibland kan drömmar bara vara drömmar utan att det behöver betyda något…

Medan vissa drömmar kanske är undermedveta som vill säga något, eller så kan drömmar också fungera som Spå-dröm.

Men just din dröm, är svårt att veta vad det är. Men tror många kan hålla med om att ibland drömmer man drömmar som känns så himla verkliga… önskar jag kunde hjälpa dig…

Håll koll på uifallatt vattnet blir avstängt…

[GunillaR]
0

Vatten och vattensystemet i våra hus representerar blodcirkulationen, men kan också representera energicirkulation.

Så det kan vara ett meddelande om att du ska hålla dina kanaler rena så det inte blir några blockeringar.

kickan-g
0

#1 Ja jag vet att man ofta drömmer om "nonsens" Men den här drömmen sa så tydligt att den vill säga nått.

#2 Det kan nog stämma på både blodet och energierna *ler*. Försöker öppna upp mej lite mer menatalt (energi) och inte slå ifrån mej hela tiden. Samt att jag HAR väldigt lågt blodtryck ibland.

Hmmmm slår mej just att jag efter denna dröm gick och köpte mej bergskristaller. Dom vet jag höjer blodtrycket.

Tack ska ni ha. Undrar vad killen i drömmen hade att säja mej då? *ler*

korpsyster
0

För mig handlar oftast vattendrömmar om känslor. Nån som stängt av eller blockerat sina känslor kanske, nån del av dig själv?

kickan-g
0

#4 Ja det kan oxå stämma faktiskt :)

Försöker stänga av lite av mej själv just nu. Stänga av dom  som bara stjäl energi av mej. Försöker även undvika dom som aldrig ger nån possitiv energi tillbaka.

[GunillaR]
0

Det stämmer ju att vatten har med känslor att göra.

[Ackinna]
0

Jag har faktiskt fått tag på en bok om drömtydning

Det står en massa saker om vatten och vad det kan betyda… men din dröm gick ju ut på att vattnet har försvunnit…

Det finns faktiskt ett område som passar in. Jag citerar

"..Drömmer du om att en flod, damm eller källa har sinat, är det ett varsel om fattigdom & död.."
                           Dina drömmar från A-Ö, drömtydning - Edwin Raphael

Jag säger nog att det går lita på boken… inatt drömde jag att jag blev bestulen på min plånbok… både stöld och plånbok finns i boken med gick på stöld eftersom det var liksom "händelsen"… det betyder

"…du får motta en gåva i form av juveler"

Öh, nja, några direkt så har hänt att jag har fått juveler… men det kan ju vara bildligt och formas på "annorlunda sätt" juvelre berhöverju kanske inte vara just JUVELER… vilket gör att jag idag har, träffa en man..åh ja… med ordnat liv m.m. behöve rinte gå in på detaljer, men han har ett bra jobb m.m. strunt samma. En SLUMP eller en händelse som jag förutspådde i en dröm.. jag vet inte.. kanske kan diskutera det till leda…

men min poäng är… kanske boken är att lita på.

jaklineelife
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

det kan betyda att det kommer att hända en sak som då handlar om ditt hus det kommer inte att finnas någon som kommer att hjälpa dig……och din son kommer att hitta felet…..

/spåtantenGlad

behöver någon hjälp med att spå kan ni kontakta mig vid min via epost:life_kung@life.se

ibba
0

Hejsan!

Min erfarenhet angående detta med vatten så har det mycket med känslor att göra, under vatten: dåligt förhållande, orolig, hinder. över vattnet: du har klarat hindret och förhållandet är bra just då. Det behöver inte alltid handla om förhållandet heller, utan livet i allmänhet.

Jag har själv en fråga, om någon vill vara snäll och hjälpa mig:

Jag har ibland erotiska drömmar, där jag inte ser ansiktet på personen, kan det vara det att man har längtan efter någon annan? Har det med sex att göra överhuvudtaget? Jag skulle vara tacksam för hjälp med detta!

kram Ibba

Sebastian
0

#9 Drömmer man snusk och det var länge sen man kuckilurade så är det nog det det beror på..