Vad ska jag Göra???
jag börjar bli lite frustrerad!
jag ser nån i ögon vrån, saker som inte ska röra på sig rör sig, isande vind pustar, känner mig övervakad, jag har gjort allt jag kan göra för att få reda på vem det är och vad denne vill, jag vill inte börja sopa i knutarna förns jag vet vem det är, och vad denne vill!!! igår var det värst! jag kände mig jagad! jag var inte direkt rädd men jag kände hur paniken kröp närmare. jag löste det genom att gå till mitt safe spott å sitta där tills jag lugnat ner mig, sen tvingade jag min stackars lillebror att komma å va med mig!
är det nån som kan komma med förslag på vad jag kan göra för att lösa detta eller bekräfta att jag är galen???
Hej Beltane!
Knepig situation! Jag har upplevt samma sak, när jag jobbade natt på ett ålderdomshem. Jag bad den som gjorde mig rädd lugna ner sig och talade om varför jag ville det. Det blev bättre, men upphörde aldrig riktigt, men jag kunde åtminstone slappna av och inte vara rädd på jobbet 
Hoppas att det löser sig!
En känsla av att var förföljd, någon i ögonvrån, en känsla som göra att man känner sig jagad när man går i trappan.
Men kommer den inte närmare kan de vara en vakare/"skyddsängel". Försöka att tala till den, ge den form eller ett namn om den går med på det. Om du blir rädd försöker den troligen lugna dig, något som en lite ovan vakare kan vara dålig på och de kan orsaka mer rassel, utan att för den delen vara ont menat. :)
(Detta tips kommer från en mycket klok dam)
Nya väktare kan vara litet klumpiga i sitt jobb. Så det kan mycket väl vara din skyddsande so mvil lgöra dig uppmärksam på att han/hon är där.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

jag känner mig fånig då jag skriver det här, men jag tror jag vet vem det är……. jag kände närvaron igår igen men denna gång sprang jag inte å gömde mig=) jag satt mig tyst och sa klart och tydligt vem jag var och varför jag var i huset, sen bad jag att denne skulle lungna ner sig och gå ut i köket för att jag inte orkade just nu….och till min stora förvåning blev det varmare i rummet och lungnet bredde ut sig övre rummet jag var i!!!
a mighty fine experience!
jag är osäker på att det är min väktare, men jag tror att det är min pojkvänns, men efter som han är en non beliver så tror jag att p.g.a att jag är mer "mottaglig" vände väktaren sig till mig…?!
tack före alla era råd och tips! =))))
Om det är din pojkväns väktare så kan det vara viktigt att hålla ett öga öppet efter onormalheter emd pojkvännen, har han ngra hälsoproblem astma elelr så? eller kan han röra sig i "fel" kretsar emd kriminalitet elelr droger?
Uppmärksamhet verkar j udenne någon vilja få, och som du berättar får jag en känsla av att det ska framgå någon viktig information.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

han har har astma…..hmmmm…..jag har haft en dålig känsla ända sen i lördags……men vad ska jag göra nu då??? jag kan ju inte springa runt han som en höns mamma….ska prata med han ikväll å hör om han känner sig OK… tack #5 =))))