The Glastonbury Godess Temple
Måste få skicka en länk till moderstemplet i Glastonbury som Gudinnetemplet i Söderhamn vidareutvecklats från, lite spännande att på den sidan finnsinformation och bild från Gudinnetemplet i Söderhamn med under rubriken tempels elsewhere :)

oh shit vad jag har viljat fara till glastonbury länge! :)

kul att det finns i sverige nu, men oj vad dom skulle behöva ha en hemsidekonstruktör med i laget! 
Ja jag skulle också vilja åka dit :)
Tycker du? 

Jaa, Glastonbury har varit ett drömresemål sedan länge. Men vem vet, kanske åker vi dit en vacker dag?
Då följer jag gärna med! Har länge velat resa dit på en "pilgrimsresa"..

Kanske det vore en bra idé att planera en gruppresa dit någon gång i framtiden. Man får säkert rabatt och kommer undan billigare om man är flera som åker och delar t ex hyrbil.

jag är helt klart på! sen beror det ju naturligtvis på ekonomi vid det tillfället och om man är ledig :) men det låter tokroligt! Och att fara med folk som är intresserade av sånt oxå och inte "bara" en kompis som är mer intresserad av ölprovning ;)
Margitta på gudinnetemplet har pratat lite om ev en pilgrimresa till Glastonbury i framtiden :)
Min sambo är taxichaufför o tror itne han skulel ha något emot att åka till england :D ma nkan ju hyra en minibuss för B-kort ju.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.