Häxor iFokus

Häxor

Etikett: gudinnor-och-gudar
Läst 1278 ggr
inca
0

The Glastonbury Godess Temple

Måste få skicka en länk till moderstemplet i Glastonbury som Gudinnetemplet i Söderhamn vidareutvecklats från, lite spännande att på den sidan finnsinformation och  bild från Gudinnetemplet i Söderhamn med under rubriken tempels elsewhere :)

http://www.goddesstemple.co.uk/index.html

varulven
0

oh shit vad jag har viljat fara till glastonbury länge! :)

varulven
0

kul att det finns i sverige nu, men oj vad dom skulle behöva ha en hemsidekonstruktör med i laget! Generad

inca
0

Ja jag skulle också vilja åka dit :)

Tycker du? Räcka ut tungan

Iram
0

Jaa, Glastonbury har varit ett drömresemål sedan länge. Men vem vet, kanske åker vi dit en vacker dag?

Skirr
0

Då följer jag gärna med! Har länge velat resa dit på en "pilgrimsresa"..

Iram
0

Kanske det vore en bra idé att planera en gruppresa dit någon gång i framtiden. Man får säkert rabatt och kommer undan billigare om man är flera som åker och delar t ex hyrbil.

varulven
0

jag är helt klart på! sen beror det ju naturligtvis på ekonomi vid det tillfället och om man är ledig :) men det låter tokroligt! Och att fara med folk som är intresserade av sånt oxå och inte "bara" en kompis som är mer intresserad av ölprovning ;)

inca
0

Margitta på gudinnetemplet har pratat lite om ev en pilgrimresa till Glastonbury i framtiden :)

LinaN
0

Min sambo är taxichaufför o tror itne han skulel ha något emot att åka till england :D ma nkan ju hyra en minibuss för B-kort ju.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.